نسخه چاپی

پیشنهاد ایجاد دادگاه مستقل جهت برخورد با اخلال گران بورس

عکس خبري -پيشنهاد ايجاد دادگاه مستقل جهت برخورد با اخلال گران بورس

نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه‌ای از رئیس قوه قضاییه خواست دادگاه تخصصی مستقل برای برخورد با اختلال‌گران و مجرمان در بورس ایجاد كند.

به گزارش نما، زهره الهیان، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس با توجه به نبود دادگاه تخصصی مستقل برای برخورد با اختلال‌گران و مجرمان در بورس طی نامه‌ای از قوه قضاییه خواست به موجب صیانت و حفظ سرمایه‌های ملی و جلوگیری از خروج آن از طریق ارزهای دیجیتال و خرید املاک بدون پشتوانه در سایر کشورها، دادگاه تخصصی بورس ایجاد کند.

متن نامه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

حضرت آیت الله رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

همانگونه که استحضار دارید یکی از بازارهای فعال جذب نقدینگی در کشور بازار سرمایه می‌باشد که بالغ بر ۵۷میلیون سرمایه گذار در این بازار حضور دارند. علیهذا، نحوه نظارت و کنترل تخلفات احتمالی بازارگردانان با مختصات جنگ اقتصادی کنونی تناسب ندارد و نظارت ناکافی منجر به ضرر و زیان‌های نجومی و تکراری گردید؛ لذا فقدان دادگاه تخصصی مستقل برای برخورد با اختلال گران و مجرمان در بورس، مشهود است.

از ریاست محترم قوه قضائیه، تقاضامندیم به موجب صیانت و حفظ سرمایه‌های ملی و جلوگیری از خروج آن از طریق ارزهای دیجیتال و خرید املاک بدون پشتوانه در سایر کشورها در خصوص ایجاد دادگاه و نظارت تخصصی در بورس، دستورات مقتضی را صادر فرمایند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۲/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...