نسخه چاپی

قالیباف از فهرست نامزدهای احتمالی انتخابات حذف شد!

عکس خبري -قاليباف از فهرست نامزدهاي احتمالي انتخابات حذف شد!

روزنامه تهران امروز ، نزدیك به محمدباقر قالیباف، در گزارشی با عنوان «رسانه‌ها از كدام نامزد احتمالی حمایت می‌كنند؟» به بررسی نزدیكی رسانه‌ها به كاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخته است.

به گزارش نمابه نقل از ايسنا، علاوه بر برخی تناقض‌های سوال‌برانگیز، نکته جالب این گزارش حذف نام محمدباقر قالیباف از جمع نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است!

در جدول منتشر شده از سوی «تهران امروز» از غلامحسین‌الهام، حدادعادل، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محسن‌رضایی، مصطفی‌پورمحمدی، منوچهر متکی، اسفندیار رحیم مشایی، محمدرضا عارف ، محمد خاتمی و محمدعلی نجفی به عنوان کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آتی نام برده شده است و درحالی که در محافل سیاسی از قالیباف به عنوان یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری آتی نام برده می‌شود و رسانه‌های متعددی از جمله تهران‌امروز، مجموعه نشریات همشهری، شفاف، فردا، نیمروز، زندگی‌نیوز، روزنامه اعتماد و... عملا در جهت حمایت از او فعالیت می‌کنند، نامی از او در این جدول برده نشده است.

این روزنامه البته در بخشی از گزارش خود با اشاره به اینکه « تعداد رسانه‌های افرادی که در معرض نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری هستند، به شدت درحال افزایش است.» آورده است: « به رغم اینکه کمتر از شش ماه تا رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری باقی مانده ولی تاکنون هیچ کدام از نامزدهای احتمالی به صورت قطعی اعلام نکردند که نامزد انتخابات خواهند شد. این موضوع سبب شده رسانه‌های متعلق به جریان آن نامزد نیز به‌طور غیرمستقیم به حمایت انتخاباتی اقدام کرده و کاری نکنند که متهم به ورود زودهنگام به انتخابات شوند.»

روزنامه نزدیک به شهردار تهران همچنین با اشاره به اینکه «بخشی از عرصه‌های تبلیغی به طور مستقل و از سوی خود نامزدهای احتمالی دایر می‌شوند؛ نظیر همایش‌های اختصاصی دستگاه‌ها و نهاد‌ها که نامزد احتمالی در بدنه آن حضور دارد» نوشته است:« این عرصه تبلیغی از نظر قانون ممنوع بوده ولی چون ملاکی برای تبلیغی بودن آن وجود ندارد، عموما نامزدها از آن نهایت استفاده را می‌برند.»

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...