نسخه چاپی

شرط مجیدی برای بازگشت به استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام اینکه تنها شرط مجیدی برای امضای قرارداد با استقلال حضور در کلاس مربیگری است، گفت: مجیدی ظرف امشب یا فردا وارد تهران خواهد شد تا قراردادش را با استقلال ثبت کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه شنبه شب با فرهاد مجیدی گفتگو و مذاکرات خوبی را برای بازگشتن به تیم فوتبال استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر انجام داد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم مجیدی ظرف امشب(یکشنبه شب) یا فردا(دوشنبه) وارد تهران خواهد شد تا قرارداد خود را با استقلال ثبت کند.


وی با اشاره به اینکه مجیدی سرمایه بزرگ استقلال به حساب آمده و هیچ پیش شرطی را برای حضور در استقلال قایل نشده است، افزود: فرهاد مجیدی با درخواست امیر قلعه‌نویی به مجموعه استقلال اضافه می‌شود و من از این بابت خوشحالم. تنها شرط مجیدی نیز این بوده که اجازه دهیم در آخر فصل در یک دوره کلاس‌‍ حرفه‌ای مربیگری شرکت کند.


مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین با اشاره به اینکه جواد نکونام تا آخر فصل در استقلال حضور خواهد داشت، تاکید کرد: هدف‌مان حضوری خوب و شایسته در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیاست و مسلما با تقویت تیم و به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر که تا این لحظه جذب کرده‌ایم، در لیگ قهرمانان حضوری پر رنگ خواهیم داشت.


وی که ظهر یکشنبه در شبکه خبر حاضر شده بود، با ابراز خوشحالی از بازگشت مجتبی جباری به مسابقات خاطرنشان کرد: جباری وزنه‌ای موثر برای استقلال به حساب می‌آید و بدون تردید یک جباری قبراق و آماده به کار تیم ملی نیز خواهد آمد.


فتح‌الله‌زاده در رابطه با دیدار تیمش با گهر دورود در رقابتهای جام حذفی تصریح کرد: ما مخالفتی برای انجام بازی در دورود نداریم و تنها خواستار این هستیم که مسئولان برگزاری مسابقه، امنیت این بازی را تضمین کنند.


وی در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات غرب آسیا هم اظهار داشت: باید بپذیریم در انتخاب کارلوس کی‌روش دچار اشتباه شده‌ایم. البته در این مقطع تغییر کی‌روش را چاره‌ساز نمی‌دانم و معتقدم باید با بازنگری لازم در برنامه‌های فوتبالی خود، در زیر ساخت‌های این رشته سرمایه گذاری لازم را انجام دهیم.


مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: بی‌شک اگر پایه فوتبال ایران قوی باشد، بازیکنان خوب و مستعد خوب تمرین کرده و آموزش خواهند دید تا پشتوانه قوی و خوبی برای تیم‌های ملی در رده های مختلف وجود داشته باشد.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...