نسخه چاپی

كوریننتیانس قهرمان شد و به ركورد بارسا رسید

تیم فوتبال كوریننتیانس برزیل توانست با نتیجه یك بر صفر تیم فوتبال چلسی انگلیس را شكست دهد و قهرمان جام باشگاه های جهان شود ، به این ترتیب تیم فوتبال چلسی نتوانست با هدایت رافائل بنیتس به اولین جام خود دست پیدا كند. نكته جالب این دیدار حضور علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم مسابقه در كنار زمین بود، تیم برزیلی كه در اولین دوره این رقابتها در سال 2000 به قهرمانی رسیده بود با احتساب این قهرمانی برای دومین بار موفق به كسب این جام شد و به ركورد بارسا رسید

دیدار فینال پیکارهای فوتبال جام باشگاه‌های جهان امروز میان تیم‌های چلسی انگلیس (قهرمان اروپا) و کورینتیانس برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی) در ورزشگاه نیسان یوکوهاما ژاپن برگزار شد و نماینده برزیل موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد و عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، شاگردان بنیتس نخستین جامی است که در سال 2012 از دست دادند و قهرمانی باشگاههای جهان را تقدیم کورینتیانس برزیل کردند.

فینال رقابت های جام باشگاه های جهان از ساعت 14:00 امروز (یکشنبه) تیم های چلسی انگلیس و کورینتیانس برزیل در ورزشگاه نیسان یوکوهاما ژاپن به مصاف هم رفتند که در نهایت نماینده آمریکا موفق شد در کمال شگفتی با نتیجه 1 بر صفر از سد شاگردان رافا بنیتس عبور کند تا برای اولین بار در 5 سال گذشته قهرمان اروپا، قهرمانی در این رقابت ها را از دست بدهد. تک گل این دیدار را گوئررو مهاجم پرویی کورینتیانس در دقیقه 69 به ثمر رساند .

آبی پوشان چلسی که سال گذشته با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس فصلی خاطره انگیز را برای هواداران خود رقم زدند، در فصل جاری با ناکامی های پیاپی از جمله شکست در سوپر جام انگلیس، شکست در سوپر جام اروپا، حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و حالا هم از دست دادن جام باشگاه جهان روبرو شده اند.

همه قهرمانان جام باشگاه های جهان

تیم قهرمان سال قهرمانی

بارسلونا 2 (۲۰۰۹، ۲۰۱۱)
کورینتیانس 2 ( 2012 و 2000)

اینترناسیونال ۱ (۲۰۰۶)
اینتر میلان ۱ (۲۰۱۰)
منچستر یونایتد ۱ (۲۰۰۸)

آ.ث. میلان ۱ (۲۰۰۷)
سائوپائولو ۱ (۲۰۰۵)

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...