نسخه چاپی

قیمت سوالات مصاحبه‎ی استخدامی مخابرات

با نزدیك شدن به زمان برگزاری مصاحبه‎ی حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شركت مخابرات ایران، برخی سایت‎های اینترنتی با دریافت مبالغ متنوع، ادعا می‎كنند كه امكان دانلود سوالات را برای متقاضیان فراهم می‎كنند.

به گزارش نما به نقل از سیتنا، اگر به اینترنت مراجعه و عباراتی نظیر آزمون استخدامی مخابرات را جستجو کنید حتما عباراتی نظیر "فروش سوالات مصاحبه استخدامی مخابرات" در قبال دریافت وجه به صورت آنلاین نظرتان را جلب می‎کند.

این اقدام از سوی برخی سایت‎های منفعت طلب در حالی صورت می‎گیرد که اطلاعات فایل مورد ادعای این سایت‎ها اطلاعاتی کلی در مورد مسایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و جغرافیایی روز ایران است و ارتباطی با مباحث تخصصی مخابرات ندارد.

برخی سایت‎ها در توضیح بیشتر این نحوه‎ی کاسبی نوشته‎اند:
اگر الان اقدام نمایید، می‎توانید این نمونه سوالات گزینش و مصاحبه استخدامی را فقط با قیمت ۱۵۰۰ تومان دانلود نمایید.

برخی دیگر از سایت‎ها با توضیح بیشتر تاکید کرده اند:
این مجموعه شامل ۱۱۵۰ سوال تشریحی به همراه جواب + ۶۵۰ سوال تستی به همراه پاسخنامه است.

گفتنی است برخی سایت‎ها که ادعا می‎کنند سوالات اصلی مصاحبه‎ی استخدامی مخابرات را در اختیار دارند (!)، آن را به قیمت بالاتر از 1500 تومان هم می‎فروشند.

اگرچه روند مصاحبه‎های استخدامی در سازمان‎های مختلف از جمله مخابرات تا حدودی روال مشخص و قابل پیش بینی دارد، ولی تکیه بر توانمندی‎های شخصی و اطلاعات تخصصی در حوزه‎هایی همانند مخابرات از جمله الزاماتی است که طبیعتا از سوی تیم مصاحبه کننده نیز مورد توجه قرار می‎گیرد.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...