نسخه چاپی

روزشمار ايام فتنه- 27 آذر

نامه سرگشاده دانشجویان به سید حسن خمینی

عکس خبري - نامه سرگشاده دانشجويان به سيد حسن خميني

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با ارسال نامه‌ای سرگشاده خطاب به سیدحسن خمینی به سكوت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی‌(ره) در برابر اهانت به امام واكنش نشان دادند.

* برنا: همزمان در سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه تجمعات اعتراض آمیز در محکومیت اهانت های صورت گرفته به تمثال امام خمینی و رهبر معظم انقلاب انجام گرفت. نمازگزاران شعارهای "حسین حسین شعار ماست خمینی افتخار ماست"، "روح منی خمینی بت شکنی خمینی"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"،‌ "خمینی خمینی تو پیش حسینی"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است"، "هیهات منا الله"،‌ "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار" سر دادند. راهپیمایان همچنین با هشدار به سران فتنه‌های پس از انتخابات و سردادن شعار "موسوی کروبی این آخرین پیامه، ایرانی مسلمان آماده قیامه" تأکید کردند این آخرین هشدار برای آن‌ها است و از این پس با خشم و برخورد انقلابی مردم مواجه خواهند شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در اجتماع عظیم راهپیمایان تهرانی گفت: «دستگاه قضا در ارتباط با کسانی که می‌خواهند به فتنه ادامه دهند باید طبق دستور خداوند به شدیدترین وجه ممکن برخورد کند. دوستان و دشمنان بدانند اگر در سال 56 یک توهین به امام موجب تسریع در سقوط نظام ستم‌شاهی و شکست همه پشتیبانان آن رژیم شد و باعث پیروزی انقلاب گردید امروز نیز توهین به امام اولا نام امام را احیا کرد و ثانیا چشم فتنه و فتنه‌گران را کور کرده و خواهد کرد.» در قسمتی از قطعنامه پایانی راهپیمایان تهرانی آمده است: «انتظار ما از اطرافیان و منتسبان امام این بود که در مقابل حرمت‌شکنی‌های اغتشاشگران در مناسبت‌هایی نظیر روز قدس، 13 آبان و 16 آذر به جای انکار اصل قضیه ، به سکوت طولانی در قبال جفاها نسبت به آرمان‌های امام راحل پایان دهند.»

* مهر: امام کاشانی خطیب موقت امام جمعه تهران گفت: "نه شرقی، نه غربی، جمهوری ایرانی چیست؟ علیه شهدا سخن گفتن چیست؟ این حرکت حق است یا باطل؟ من این را از شما که شعار می دهید می پرسم حق است یا باطل؟ چرا پیوستگی را سست می کنید این چه شعارهایی است ؟ و به نفع کیست و چه کسی را احیا می کند؟"

* مجمع دانشجویان حزب‌الله دانشگاه علم و صنعت با ارسال نامه‌ای سرگشاده خطاب به سیدحسن خمینی مسئول موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی‌(ره) نوشت: «آیا آن موسسه همچنان برخی جملاتی را که در صحیفه امام(ره) درج شده کما‌فی‌السابق معتبر می‌داند یا خیر؟»

۱۳۹۱/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...