نسخه چاپی

جهانگیری با دفاع از عملكرد 8ساله دولت، مشكلات وضع موجود را به گردن دیگران انداخت

گفتار درمانی به‌سبك آقای جهانگیری

عکس خبري -گفتار درماني به‌سبک آقاي جهانگيري

جمعه شب، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در شبكه اجتماعی كلاب هاوس به وضعیت سیاسی و اقتصادی پرداخت و عامل اصلی ناكارآمدی را دولت دهم، مجلس و تحریم‌ها خواند وی برجام را «نتیجه بزرگ‌ترین دیپلماسی قرن»، خواند و گفت كه «همین الآن بیشترین دستاورد را نسبت به دولت‌های سابق داشتیم»!


به گزارش نما کلاب‌هاوس یک شبکه اجتماعی جدید است که استفاده کاربران از آن در سراسر دنیا رو به افزایش است. اما فعالیت این شبکه اجتماعی در ایران به دلیل همزمان شدن با ایام انتخابات، رنگ و بویی دیگر دارد و این شبکه اجتماعی به محلی برای بیان اظهارنظرهای سیاسی فعالان عرصه انتخابات تبدیل شده است
جمعه شب هم اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در شبکه اجتماعی کلاب هاوس به وضعیت سیاسی و اقتصادی پرداخت و عامل اصلی ناکارآمدی را دولت دهم، مجلس و تحریم‌ها خواند وی برجام را «نتیجه بزرگ‌ترین دیپلماسی قرن»، خواند و گفت که «همین الآن بیشترین دستاورد را نسبت به دولت‌های سابق داشتیم»!
اسحاق جهانگیری در چهار سال گذشته به عنوان نامزد پوششی روحانی پا به میدان رقابت انتخابات گذاشت و مدعی شد: امروز دیگر کسی از گرانی و تورم حرفی نمی‌زند... چون کاری شد کارستان. رئیس‌جمهور خودش وقت گذاشت. رونق شروع شده، ما به همه اهدافمان در برجام رسیدیم».
حال 4 سال از شعار جناب جهانگیری می گذرد اما ایشان هنوز در همان حال و هوا سیر می کند و حتی در روزهای پایانی دولت نیز دست از شعار دادن های واهی خود بر نمیدارد. سردار اقتصاد مقاومتی دولت روحانی در 8 سال گذشته در 24 خردادماه 99 می گوید : «نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که میزان رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد دولت بالا رفته و عدم رضایتمندی آن‌ها نسبت به اسفند سال ۹۸ کاهش یافته است‌»؛ وی در کمال وقاحت در سفر به سیستان و بلوچستان مدعی می شود که: خیلی‌ها به‌ناحق دولت را به ناکارآمدی متهم می‌کنند، اما اگر به‌جای این دولت گروهی دیگر بود، امکان داشت در برابر این جنگ، جمهوری اسلامی ایران را که هیچ، حتی ایران را از دست بدهند!
صحبت های خلاف و اقع جهانگیری بیشتر شبیه یک طنز تلخ است . چرا که او علاوه بر سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی، بی تدبیری و مهمتر از همه بی صداقتی فراوان مسئولین دولت تدبیر و امید با مردم ، از شدت فاصله نگاه مسئولین این دولت با مردم هم پرده برمی‌دارد.
یکی از مهمترین شاخصه های کاندیدای ریاست جمهوری 1400 مردمی بودن و صداقت است که متاسفانه در بسیاری از مسئولین فعلی کشور دیده نمی شود.


۱۴۰۰/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...