نسخه چاپی

مجیدی تجربه خوبی كسب كرده است/ پرسپولیس بازیكنان با كیفیتی دارد

عکس خبري -مجيدي تجربه خوبي کسب کرده است/ پرسپوليس بازيکنان با کيفيتي دارد

مربی سابق استقلال گفت: فرهاد مجیدی با عملكردی كه در لیگ قهرمانان از خود نشان داد ثابت كرد كه تجربه مربیگری خوبی بدست آورده است.


به گزارش نما، بیژن طاهری در خصوص عملکرد تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی گفت: خوشحالم که ۳ تیم ایرانی توانستند به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان راه پیدا کنند. پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی دارد. نشان داد که یکی از تیم های بزرگ آسیا است و با اقتدار، حریفانش را شکست داد تا به مرحله بعد صعود کند. تراکتور هم اگر چه شروع خوبی نداشت اما رفته رفته بهتر شد و در روز پایانی هم با اقبالی بلند به مرحله بعد صعود کرد.

وی در مورد عملکرد فولاد خوزستان هم گفت: فولاد فوتبال متفاوتی را به نمایش گذاشت. حق آنها نبود که از گردونه رقابت ها کنار بروند. نکونام با اینکه پیشنهادات خوبی از تیم های لیگ برتری در ابتدای فصل داشت اما در فولاد ماند و تمام وقت خود را برای موفقیت این تیم گذاشت اما او باید بپذیرد که تجربه لیگ قهرمانان با لیگ داخلی متفاوت است و تجربه تیم های دیگر که در گروه فولاد بودند باعث شد تا این تیم خوب و با کیفیت از دور مسابقات کنار برود.

مربی سابق استقلال در مورد عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان گفت: استقلال با توجه به اینکه تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارد توانست در دو بازی اول برابر الاهلی و الشرطه ۸ گل به ثمر برساند و این نشان داد که آبی ها در فاز هجومی عملکرد فوق العاده ای دارند اما مجیدی نشان داد که تجربه خوبی در مربیگری کسب کرده و با توجه اینکه استقلال یکی از تیم هایی است که به هجومی بازی کردن معروف است اما تیم او در کار دفاعی هم نمایش قابل قبولی داشت و در سه بازی دروازه اش باز نشد. به اعتقاد من استقلال خوب کار کرد و تجربه کادر فنی و بازیکنان با تجربه باعث صعود آبی پوشان به دور بعد شد.

طاهری در پاسخ به این سئوال که نتایج استقلال در دیدارهای رفت و برگشت متفاوت بود، گفت: استقلال در طول این بازیها از طرف حریفانش آنالیز شده بود. وقتی که استقلال در دیدار رفت ۵ گل به الاهلی زد کارشناسان می دانند که در دیدار برگشت چنین اتفاقی نخواهد افتاد چون در این مسابقات، حریفان به خوبی یکدیگر را آنالیز کردند ضمن اینکه فاصله کم بازیها و فشردگی مسابقات باعث شد تا خستگی برای تمام تیم ها بوجود بیاید و آنها نتوانند عملکردی را که در دور رفت داشتند در بازیهای برگشت هم نشان دهند.

مربی سابق استقلال در پاسخ به این سئوال که کدامیک از آبی پوشان عملکرد خوبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشتند، گفت: فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی بهترین های استقلال بودند. فرشید که در لیگ برتر چندان موفق نبود به یکباره در لیگ قهرمانان متحول شد و توانست تاثیرگذارترین بازیکن آبی ها باشد ضمن اینکه قائدی هم با اینکه فشار زیادی را تحمل کرده بود حتی در آخرین دیدار برابر الشرطه عراق بارها مدافعان این تیم را آزار داد. بنابراین اگر چه همه بازیکنان استقلال خوب بودند اما این دو قابلیت های بیشتری از خود به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال می تواند این روند موفقیت را در لیگ برتر هم ادامه دهد گفت: ۴ تیم ایرانی به دلیل فشردگی بازیها خسته هستند. نیاز به یک ریکاوری خوب دارند و شاید نتوانند در یکی دو هفته اول لیگ همانند لیگ قهرمانان ظاهر شوند.

طاهری در پایان و در پاسخ به این سئوال که چرا مجیدی با اینکه مظاهری گل های زیادی دریافت کرد اما او را تا آخر مسابقات تعویض نکرد و به جای او حسینی را درون دروازه قرار نداد گفت: باتوجه به اینکه ما در کنار تیم نیستیم نمی توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم. یادمان باشد که حسینی در ۱۱ بازی، گلی را دریافت نکرد و هنوز هم یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر کشور است و اینکه چه کسی درون دروازه قرار می گیرد تصمیم با کادر فنی است که همیشه عملکرد بازیکنان را به دقت زیر نظر دارد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...