نسخه چاپی

رهبر انقلاب در روز قدس سخنرانی خواهند كرد

عکس خبري -رهبر انقلاب در روز قدس سخنراني خواهند کرد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: به مناسبت روز جهانی قدس رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ صبح سخنرانی خواهند كرد.

به گزارش نما؛ نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های روز جهانی قدس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت روز جهانی قدس رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ صبح سخنرانی خواهند کرد که این سخنرانی از شبکه‌های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری دو نشست تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۴ و ۱۵ اردیبهشت) خبر داد و گفت: یک نشست تخصصی با حضور نمایندگان حزب الله لبنان، جنبش اسلامی فلسطین و جنبش حماس در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. نشست دیگر روز پنجشنبه در مسجد امام صادق میدان فلسطین با حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سفرای یمن و فلسطین در ایران و برخی شخصیت‌های خارجی بدون حضور مردم و با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

دو هفته پیش لطفی در نشست هم اندیشی و بزرگداشت یوم الله قدس اعلام کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا همچون سال گذشته راهپیمایی نخواهیم داشت و با در نظر گرفتن سلامت مردم و پرهیز از عادی انگاری ویروس کرونا به رسالت دینی و انقلابی خود در دفاع از آرمان قدس خواهیم پرداخت. با توجه به وضعیت کنونی ویروس کرونا و اعلام سیر صعودی فراگیری این ویروس تا نیمه اردیبهشت هیچ راهپیمایی برای روز قدس نخواهیم داشت و راهپیمایی خودرویی نیز منتفی است.

۱۴۰۰/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...