نسخه چاپی

توقیف ۲۵۰ كامیون در شبهای قدر تهران

توقيف ??? کاميون در شبهاي قدر تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت تردد كامیونها در آخرین شب از لیالی قدر همچون دو شب قدر گذشته، گفت: در شبهای قدر ۲۵۰ كامیون متوقف شدند.

به گزارش نما ،سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به ممنوعیت تردد کامیونها در شبهای قدر، در این رابطه اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد کامیونهای در شبهای قدر طبق اطلاعیه‌ای که از قبل صادر شده بود امشب نیز در تهران ادامه دارد و از ورود کامیونها به سطح شهر تهران جلوگیری بعمل خواهد آمد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در نخستین شب اجرای طرح 200 کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفته (توقیف ساعتی شدند) و از ورود آنها به سطح شهر تهران جلوگیری شد.

وی بیان کرد: در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب دوم اجرای طرح نیز، 50 کامیون متوقف (توقیف ساعتی شده) و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران ممانعت به عمل آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: این طرح امشب نیز مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان  اجرا خواهد شد و همکاران بنده که در اطراف رینگ خروجی تهران مستقر هستند، از ورود کامیونها به سطح شهر تهران جلوگیری خواهند کرد.

به گفته همه‌خانی، اجرای این طرح تا چهار صبح ادامه خواهد داشت و کامیونها تا این ساعت اجازه ورود به شهر تهران را نخواهند داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به دلایل اجرای این طرح در سه شب ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت : از جمله دلایل اجرای این ممنوعیت در این سه شب بخاطر ایجاد امنیت شب زنده‌داران و مؤمنین روزه‌داری است که در مراسمات احیا شرف حضور دارند و در سطح شهر و اماکن مذهبی در حال تردد هستند و با توجه به تاریکی هوا و تخلفات حادثه‌سازی که توسط برخی رانندگان کامیونها روی می‌دهد، اجرای این طرح ضروری است.

وی از رانندگان کامیونها خواست از ورود به سطح شهر تهران در اجرای این طرح جداً خودداری نمایند.

تسنیم

۱۴۰۰/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...