نسخه چاپی

فشار انگلیسی‌ها برای تغییر محل برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان/ یوفا موافقت می‌كند؟

عکس خبري -فشار انگليسي‌ها براي تغيير محل برگزاري ديدار فينال ليگ قهرمانان/ يوفا موافقت مي‌کند؟

محل برگزاری دیدار فینال فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ممكن است دستخوش تغییر شود.


به گزارش نما، طبق برنامه از پیش تعیین شده اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 29 مِی (8 خرداد) در ورزشگاه آتاترک المپیک واقع در شهر استانبول برگزار شود اما به دلیل اینکه ترکیه در لیست قرمز دولت بریتانیا برای سفر شهروندانش به این کشور قرار گرفته، حالا ممکن است مکان این بازی دستخوش تغییر شود.

بر اساس گزارش نشریه «تلگراف»، دولت انگلیس و اتحادیه فوتبال این کشور در حال رایزنی با یوفا هستند تا با توجه به وضعیت کرونایی موجود در کشور ترکیه، دیدار فینال لیگ قهرمانان در کشور انگلیس برگزار شود. با توجه به اینکه دیدار پلی‌آف چمپیونشیپ (لیگ دسته اول انگلیس) قرار است در تاریخ 29 مِی در ورزشگاه ومبلی برگزار شود، احتمال برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان در این ورزشگاه منتفی است.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داده که باشگاه استون‌ویلا برای میزبانی از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویلاپارک اعلام آمادگی کرده است.

سایت «فوتبال لاندن» اما مدعی شده که یوفا قصدی برای تغییر محل برگزاری فینال این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان ندارد و بازی در ورزشگاه آتاترک استانبول برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...