نسخه چاپی

تجلیل آیت الله جوادی آملی از بهداد سلیمی

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با اهدا تابلو فرش نفیس قرآنی از افتخار آفرینی بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری جهان تجلیل كرد.

به گزارش نما به نقل از رسا، بهداد سلیمی قهرمان وزن برداری جهان ظهر یکشنبه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار که در بنیاد علوم وحیانی اسراء برگزار شد، افتخار آفرینی های متعدد بهداد سلیمی را ستود و گفت: پرچم کشور ما با پرچم سایر کشورها تفاوت دارد و تنها یک تکه پارچه نیست.

وی با بیان این که نام مبارک الله روی پرچم ایران می درخشد و همین مساله نیز وجه تمایز آن با سایر پرچم ها است، افزود: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام استقلال و سرود ملی ما نیز پیام آزادگی و شهامت شهیدان را دارد و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین جهانی تنها اهتزاز یک پرچم نیست.

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی همچنین خاطرنشان کرد: در سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توحید،‌ نبوت، عدالت، ولایت و شهادت و شجاعت نهفته و این سرود گرامی داشت خون شهدا است.

وی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران در میادین ورزشی، افزود: از تمامی ورزشکاران می خواهیم دیانت، اخلاق، عزت و کرامت که پیام امام، انقلاب و شهدا است را به همه جهانیان برسانند.

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در پایان با اهدا تابلو فرش نفیس مزین به آیاتی از قرآن کریم و هدایایی از قهرمان وزنه برداری جهان تجلیل کرد.

بهداد سلیمی نیز در این دیدار افتخارات خود را مدیون دعای خیر مردم و حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دانست و گفت: هدف من از این دیدارها بهره گیری از رهنمودهای ایشان است و خوشبختانه همواره این توصیه ها در زندگی و رقابت های ورزشی برایم بسیار موثر بوده است.

۱۳۹۱/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...