نسخه چاپی

سوابق قابل تامل یك نماینده مجلس

یك عضو هیات علمی دانشگاه در واكنش به اظهارنظرهای یك نماینده مجلس كه از اعضای كمیسیون امنیت ملی است، ملاحظات و نكات قابل تاملی را مطرح كرد.

به گزارش نما به نقل از جهان نیوز، وی با بیان اینکه این نماینده مجلس در مجامع مختلف به عنوان جانباز انقلاب اسلامی معرفی می شود، تاکید کرد: او در سال ۱۳۶۱ از سپاه اخراج شده و بر اساس سوابق بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ گونه سابقه جانبازی در کارنامه خود ندارد.

این عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه شخص مذکور تحصیلات خود را در استرالیا گذرانده است، افزود: وی پس از بازگشت به ایران و اشتغال در یکی از دانشگاه های تهران در کلاس درس خود اظهار داشت: "امیرالمومنین می توانست جنگ نکند اما به سراغ جنگ هایی رفت که این سیاست بسیار اشتباه بود"!

وی با اشاره به اعتراضاتی که به واسطه این سخنان در دانشگاه محل تدریس وی شکل گرفت، به توهین و اهانت های دیگر این نماینده فعلی مجلس به مقدسات اشاره کرد و گفت: نامبرده در جلسه دیگری در سخنان شرم آوری می گوید که مردم ما با توجه به اینکه "اوشین" را می بینند به سمت او جذب می شوند اما وقتی حضرت زهرا (س) را نمی بینند، واضح است که به سمت او جذب نشوند.

این استاد دانشگاه افزود: این نماینده در دوره های قبل انتخابات رد صلاحیت شده بود اما در انتخابات اخیر به واسطه لابی های یکی از نمایندگان دیگر مجلس که به لابی و سیاست بازی اشتهار دارد توانست به مجلس راه یابد.

به گفته وی، اطرافیان این نماینده مجلس همگی از عناصر تندرو و مشارکتی هستند که در ماه های اخیر در شهرستان خود جلسات محفلی سیاسی برپا کرده و در حال سازماندهی برخی اقدامات در آستانه انتخابات هستند.

۱۳۹۱/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...