نسخه چاپی

انتقاد به سوء استفاده "عصر ايران"‎:

رفتارتان باعث از بین رفتن فضای باز گفتگو نشود

اسدالله بادامچیان

متاسفم از اینکه برخی سایت های خبری و نشریات، در پی انعکاس مطالبی که امثال بنده به مردم تقدیم می کنیم به دنبال سوء استفاده از یک عبارت یا تنها یک واژه هستند و بدون طرح محتوای بحث تنها یک بخش از یک مطلب را برگزیده و به عنوان تیتر مطلب انتخاب می کنند.
یکی از سایت های خبری در تیتری با عنوان "اوضاع اقتصادی مردم بد نیست" از سوی اینجانب چنین القا کرده است که بنده گفته ام مردم اصلا دچار مشکلات اقتصادی نیستند.
در حالی که بنده بارها در اظهار نظرهای خود مساله محکم بودن زیربنای اقتصادی کشور را عنوان کرده ام؛ مساله ای که خود مردم هم به خوبی از آن اطلاع دارند.
بعضی خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریخته و تلاش می کنند این چنین مطرح کنند که اقتصاد ما پس از انقلاب از بین رفته است.
در حالی که ما بدهی عقب افتاده ای نداریم و کشور مقروضی نیز نیستیم. کشورهایی همانند امریکا، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا کشورهای مقروض و دچار بحرانی هستند که ما بحمدلله دچار این گونه بحران ها نبوده و زیربناهای اقتصادی و ذخایر ارزی کافی و مستحکمی داریم. اما در عین حال مردم ما به دلیل مساله تحریم ها و فشارهای اقتصادی دچار مشکلات اقتصادی روبنایی هستند. طبیعی است که این فشارهای اقتصادی برای مردم ایجاد مزاحمت می کند.
البته نکته قابل توجه این است که بخش عمده این مشکلات روبنایی نیز به دلیل کم تدبیری ها و بی تدبیری های مسئولینی است که مسئولیت های اقتصادی دارند.
لذا اولویت رئیس جمهور آینده باید رهایی کشور از مشکلات اقتصادی باشد؛ بخصوص رفع مشکلات قشر کم درآمد جامعه که متحمل فشارهای بیشتری می شوند باید در راس برنامه های نامزد ریاست جمهوری آتی باشد.
از طرفی به همه کسانی که به فعالیت های سیاسی یا رسانه ای اقدام می کنند توصیه می کنم که طوری رفتار کنید که فضای باز بیان اظهارنظر و گفتگو از بین نرود و مردم بتوانند به اخبار منتشره از سوی رسانه متبوعتان اطمینان کنند.
چراکه بازی های سیاسی در قالب فعالیت های رسانه ای به وسیله هوشیاری مردم نتیجه معکوس داده و باعث بی اعتمادی مردم به رسانه ها می شود.

۱۳۹۱/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...