نسخه چاپی

۵ گزینه حزب كارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری

عکس خبري -? گزينه حزب کارگزاران براي انتخابات رياست جمهوري

دبیركل حزب كارگزاران سازندگی گفت: حزب كارگزاران آقایان ظریف، محسن هاشمی، جهانگیری، پزشكیان و شریعتمداری را به عنوان كاندیدای مدنظر به جبهه اصلاحات ایران پیشنهاد كرده است.


به گزارش نما،‌غلامرضا کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در گفت وگویی درباره کاندیداهای پیشنهادی حزب متبوعش که به نام آنها به جبهه اصلاحات ایران ارائه شده، گفت: حزب کارگزاران پنج نفر را به عنوان کاندیدا به اصلاحات معرفی کرده است. در جبهه اصلاحات 14 نفر از طرف احزاب مختلف معرفی شدند و در نهایت حزب نیز پنج نفر را معرفی کرده است.

وی افزود: اعلام آمادگی این افراد برای حزب کاملا مشخص نیست اما چون بحث شان مطرح بوده است مطرح شدند؛ آقایان ظریف، محسن هاشمی، جهانگیری، پزشکیان و شریعتمداری از افرادی هستند که برای شرکت در انتخابات آمادگی دارند اما غیر از آقای پزشکیان هنوز هیچکدام به طور رسمی اعلام حضور در انتخابات نکرده است.

به گزارش تسنیم، اظهارات کرباسچی درباره کاندیداهای مورد نظر این حزب در حالی است که علیرغم اعلام سخنگوی جبهه اصلاحات ایران مبنی بر اینکه کاندیداهای نهایی اصلاح‌طلبان برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 20 اردیبهشت (امروز) معرفی می شود، اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف هنوز برای ارائه برنامه در جلسات جبهه اصلاحات حاضر نشده‌اند و حضورشان به عنوان کاندیداها در هاله ای از ابهام است.

البته وزیر امور خارجه در نشست روز گذشته کمیسیون امنیت ملی گفته بود که به هیچ عنوان قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

۱۴۰۰/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...