نسخه چاپی

نظر آرش برهانی درباره بازگشت مجیدی

"آرش برهانی" در آخرین بازی آبی‌پوشان مقابل سایپا باز هم آمادگی‌اش را به رخ كشید و توانست دو گل بزند. اتفاق مهمتر برای آرش اما این بود كه او به ركورد "علی جباری" رسید تا در كنار او بهترین گلزن تاریخ استقلال لقب بگیرد؛ البته آرش به زودی این ركورد را خواهد شكست و این در حالیست كه همچنان بعضی از او به عنوان یك مهاجم گل‌نزن اسم می‌برند.

به گزارش نما، آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید:« وقتی وارد زمین می‌شوم اصلا به رکورد و مسائل شخصی فکر نمی‌کنم؛ برای من مهم این است که برای استقلال بازیکن مثمر ثمری باشم و کادر فنی هم از عملکردم رضایت داشته باشد. من با عملکردم خیلی چیزها را ثابت کردم و باز هم می‌گویم که دنبال رکوردزدن نیستم؛ چون موفقیت استقلال مهمتر است. امیدوارم همین روند را ادامه دهم تا باعث خوشحالی تماشاگران استقلال و رضایت کادر فنی شوم.»

او در ادامه در پاسخ به این سوال که کارکردن با امیر قلعه‌نویی چطور است می‌گوید:«قلعه‌نویی از مربیان خوب و بزرگ فوتبال ایران است. من خوشحالم که کنار او کار می‌کنم و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفته‌ام. او به من اعتماد می‌کند و این برای یک بازیکن بسیار مهم است؛ همین باعث می‌شود با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنم.»

در بازی با سایپا هم تماشاگران استقلال بر خلاف چند هفته گذشته حضور پُر رنگی در استادیوم داشتند.

آرش برهانی در این باره هم حرف می‌زند.

«دستشان درد نکند. در آن هوای سرد که خودم در استادیوم می‌لرزیدم، کارشان خیلی ارزش داشت. ما از حمایت این هواداران خونگرم انگیزه می‌گیریم. امیدوارم در نیم فصل دوم علاوه بر نتیجه گرفتن، طوری بازی کنیم که هواداران خوشحال شوند و به ورزشگاه بیایند.»


از برهانی درباره احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال هم سوال می‌کنیم که می‌گوید:«بازگشت مجیدی اتفاق خوشحال کننده‌ای است. او بازیکن بزرگیست. تجربه مجیدی می‌تواند به استقلال کمک کند.»

۱۳۹۱/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...