نسخه چاپی

كلكسیون شعارهای تبلیغاتی در انتخابات

شعارهای عوامفریبانه در انتخابات ۱۴۰۰

عکس خبري - شعارهاي عوامفريبانه در انتخابات ????

شعارهای انتخاباتی نسخه هایی كوتاه شده از وعده های نامزدها برای كسب رای از مردم است و در بسیاری از موارد این شعار و تبلیغات رسانه ای آن می تواند رای ها را به سبد نامزد انتخاباتی واریز نماید.

به گزارش نما، این روزها نامزدهای انتخابات 1400 در حال رو نمایی از شعارهای خود هستند، بعضی از شعارها بسیار فریبنده و البته دور از دسترس است به گونه ای که بقول مقام معظم رهبری " بعضی از کسانی که وارد میدان انتخابات میشوند اظهاراتی میکنند که این اظهارات، اظهارات خوبی نیست، حرفهای فریبنده است، حرفهایی است که هیچ پشتوانه‌ی فکری و پشتوانه‌ی برنامه‌ای ندارد. یک چیزی میگویند، بدون اینکه امکانات کشور را در نظر بگیرند یا حتّی بدانند. خیلی از برادران که در این میدان وارد میشوند، از بسیاری از ظرفیّتهای کشور شاید خیلی مطّلع هم نباشند؛ بدون اینکه حالا محاسبه‌ی درستی شده باشد، یک چیزی میگویند، یک حرفی میزنند، یک وعده‌ای میدهند."
شعارهای انتخاباتی نسخه هایی کوتاه شده از وعده های نامزدها برای کسب رای از مردم است و در بسیاری از موارد این شعار و تبلیغات رسانه ای آن می تواند رای ها را به سبد نامزد انتخاباتی واریز نماید.
مردم ما در طول برگزاری انتخابات ها در دوره های مختلف شاهد شعارهای زیادی بوده اند مثلا بنی صدر با شعار "بشارت‌دهنده اقتصاد توحیدی" وارد میدان رقابت شد یا شهید رجایی شعار "ساده زیستی و عدالت" را به عنوان شعار خود انتخاب کرد همچنین آیت الله خامنه ای در دوران ریاست جمهوری خود شعار با شعار "محراب و جبهه" پا به عرصه ی رقابت گذاشت در پوستر تبليغاتي ايشان آمده بود: 'حكومت اسلامي آن حكومتي است كه مردم را به فكر كردن دعوت مي كند و هدايت ذهن مردم را به عهده مي گيرد.' هاشمی رفسنجانی نیز شعار "سازندگی" را برگزید و محمود احمدی نژاد با شعار "عدالت اجتماعی" آمد و در نهایت حسن روحانی با شعار "اعتدال و مذاکره" پیروز میدان رقابت شد .
این یک واقعیت است که شعارهای انتخاباتی در کنار تبلیغات رسانه ای آن نقش بسیار پررنگی در انتخاب فرد منتخب مردم داشته است و سرنوشت چند ساله ی ملت را رقم خواهد زد. یکی از معضلات شرطی شدن اقتصاد کشور ما همین شعار انتخاباتی جناب روحانی بود . ایشان معتقد بود که دم کدخدا را باید دید و شعار مذاکره سر داد و در نهایت اقتصاد، سیاست، دیپلماسی و آموزش کشور را به بیگانگان پیوند زد بنابراین مردم باید به شعارهای انتخاباتی و عملیاتی بودن آنها دقت کامل داشته باشند چرا که این شعارها حداقل 4 سال از سرنوشت کشور را رقم خواهد زد

۱۴۰۰/۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...