نسخه چاپی

دستگیری عامل توزیع دلارهای جعلی در "كنارك"

دستگيري عامل توزيع دلارهاي جعلي در "کنارک"

دستگیری عامل توزیع دلارهای جعلی در "كنارك"

به گزارش نما ، سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "کنارک" با اشراف اطلاعاتی خود از ورود مقادیر قابل توجهی ارز جعلی، در شبکه معاملاتی این شهرستان و "چابهار" مطلع و شناسایی و دستگیری عامل توزیع این دلارهای تقلبی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی و جمع آوری سرنخ های موجود، در این رابطه زنی میانسال را که از تهران دلارهای جعلی را وارد شهرستان کرده و در قالب خرید زمین، طلا و... اقدام به  توزیع آنها در بازار "چابهار و کنارک" کرده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران در اقدامی به موقع با کمک مأموران "نسوان" شهرستان این زن را در فرودگاه "کنارک"، قبل از خروج از شهرستان دستگیر کردند.

سردار طاهری بیان داشت: در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم بیش از  ۶۹ هزارو ۵۰۰ دلار جعلی که به صورت ماهرانه ای در چمدان خود جاساز کرده بود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به معرفی متهمه به مراجع قضائی از شهروندان خواست نسبت به اصالت ارزهای مبادله شده در معاملات خود حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پلیس

۱۴۰۰/۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...