نسخه چاپی

گلایه نماینده پیرانشهر از پیام‌ندادن احمدی‌نژاد

نماینده مردم پیرانشهر با انتقاد از پیام تسلیت رئیس جمهور برای كشته شدن تعدادی دانش آموز در مدرسه‌ای آمریكایی گفت: رئیس جمهور در شرایطی اقدام به صدور پیام تسلیت برای خانواده‌های آمریكایی كرده كه در طول این دو هفته هیچ ابراز همدردی نسبت به دانش اموزان و خانواده‌های حادثه آتش سوزی شین آباد نداشته است.

به گزارش نما، رسول خضری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بهتر نبود رئیس جمهور کشورمان با مردم خود مهربان تر بود و قبل از صدور پیام برای دانش آموزان کشته شده آمریکایی، پیام تسلیتی به خانواده سیران یگانی می فرستاد و همچنین با دانش آموزان مصدوم ابراز همدردی می کرد.

وی ادامه داد: حادثه کشته شدن دانش آموزان آمریکایی از سوی دانش آموزی بوده که مشکل روحی - روانی داشته است اما حادثه مدرسه شین آباد در نتیجه اشتباهات وزیر آموزش و پرورش و کمبود امکانات رخ داده است.

حال عمومی دانش آموزان حادثه آتش سوزی خوب است

خضری درباره وضعیت دانش آموزان حادثه دیده توضیح داد: در آخرین گزارشهای تیم پزشکی، حال عمومی همه دانش آموزان خوب است، اما همچنان باید در بیمارستان تحت مراقبت باشند و تنها دو دانش اموز بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه مرخص شده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظرات تخصصی تیم پزشکی جراحی پلاستیک، تصریح کرد: از نظر تیم پزشکی جراحی پلاستیک،هم اکنون با توجه به شرایط روحی و جسمی دانش آموزان امکان عمل جراحی وجود ندارد، باید منتظر ماند تا بنیه جسمی دانش آموزان بهتر شود تا توان بیهوشی و جراحیهای طولانی مدت را داشته باشند.

وی درباره اینکه آیا هماهنگی های لازم برای مشاوره های روانی دانش آموزان صورت گرفته است، گفت: دانش آموزان بستری شده در بیمارستان سینا تبریز هم اکنون در اتاق های آی سی یو هستند، اما پس از بهتر شدن وضعیت جسمانیشان باید مشاوره های روانی و آموزشی لازم را ببینند تا به تدریج و با گذشت زمان این دانش آموزان به زندگی عادی برگردند.

12 امضا برای طرح سوال از حاجی بابایی

خضری درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش افزود: این موضوع با 15 محور که تنها یکی از آنها حوادث دانش آموزی است، در حال پیگیری است. همچنین در روز سه شنبه 28 آذرماه موضوع طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش را با 12 امضا از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...