نسخه چاپی

آرایش انتخابات كامل شد

سناریوی تخریب و رقیب هراسی در انتخابات1400 كلید خورد

عکس خبري -سناريوي تخريب و رقيب هراسي در انتخابات1400 كليد خورد

بعضی از افراد در استانه ی انتخابات چنان از فضای آزاد سیاسی سوء استفاده می كنند و به نقدها و تخریب های غیر واقع می پردازند كه انگار از تریبون بی بی سی در حال نقد نظام اسلامی هستند و در همان حال برای نبودن آزادی بیان مویه سر می دهند!

به گزارش نما ساعت ۱۸ دیروز درهای ستاد انتخابات کشور بسته و ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 به پایان رسید. انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در آخرین روز ثبت نام داوطلبان شاهد حضور چهره های سرشناس سیاسی همچون سید ابراهیم رئیسی، علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری بود که صورت بندی میدان رقابت 1400 را مشخص کرد. موضع گیری های کوتاه سیاسی بعضی از نامزدها در سالن کنفرانس ستاد انتخابات کشور نشان داد که یک انتخابات متفاوت و پیچیده را در پیش رو داریم البته شروع توفنده و هیجانی بعضی از نامزدها برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی در جامعه خوب است اما به شرطی که فضای انتخابات را به سمت تخریب نبرد و برای مردم و کشور هزینه ساز نباشد.
درواقع ثبت نام دیروز به فرصتی مغتنم برای برخی از نامزدها تبدیل شد تا به فرافکنی بپردازند و از پاسخگویی به مسدولیت گذشته ی خود شانه خالی کنند همچنین به کارگیری ترفند های انتخاباتی رقیب هراسی که از مدتها قبل بر روی آن کار کرده بودند باعث شد تا تصویری از جنگ قدرت و بی توجهی به درد مردم را شاهد باشیم که اصلا خواسته ی مردم و نظام اسلامی نبود . مضاعف بر تخریب و رقیب هراسی در رفتار بعضی از نامزدها انتخاباتی، مواضع دیروز بعضی از آنان نقد ساختار حاکمیت و ترسیم کردن دوگانه های مخرب دشمن پسند بود بعضی از افراد در استانه ی انتخابات چنان از فضای آزاد سیاسی سوء استفاده می کنند و به نقدها و تخریب های غیر واقع می پردازند که انگار از تریبون بی بی سی در حال نقد نظام اسلامی هستند و در همان حال برای نبودن آزادی بیان مویه سر می دهند! البته خنده دار ترین قسمت ماجرا اینجاست که اگر هم کمی و کاستی وجود داشته باشد از محصول عملکرد همین آقایان است که در دولت ها و مجالس گذشته در راس قدرت این کشور حضور داشته اند.
از نامزدهای محترم خواهشمندیم به یاد داشته باشند که خداوند در همه حال ناظر بر رفتار و مواضع است ، با فعل حرام نمی شود کار حلال و خدمت انجام داد

۱۴۰۰/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...