نسخه چاپی

گل‌محمدی پرسپولیس را خوشبخت می‌كند؟

آخرین دیدار مرحله یك شانزدهم نهایی جام حذفی فردا چهارشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و ملوان روز چهارشنبه آخرین بازی مرحله نخست جام حذفی را برگزار می‌کنند تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به دور یک هشتم نهایی این بازی‌ها مشخص شود.

سرخپوشان پایتخت که پس از نتایج ضعیف با مانوئل ژوزه در نیم فصل نخست تصمیم گرفتند سرمربی پرتغالی را کنار بگذارند، در این چند روز با گل محمدی که دستیار ژوزه بود خود را آماده نگه داشتند تا جام حذفی را خوب آغاز کنند.

پرسپولیسی‌ها که در لیگ برتر و یک ماه پیش در انزلی با ملوان بازی کرده بودند انگیزه‌های زیادی برای شکست این تیم دارند. این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم هواداران پرسپولیس به خاطر حرکات بعضی از بازیکنان سابق پرسپولیس و فعلی ملوان در بازی گذشته این تیم همانند مازیار زارع که بعد از گل خود خوشحالی زیادی انجام داد دل خوشی از آنها ندارد و به نوعی منتظر انتقام از آنها هستند.

پژمان نوری، مازیار زارع، مهرداد اولادی و حسین بادامکی پرسپولیسی‌های ملوان هستند که تقابل آنها بر جذابیت‌های این بازی می‌افزاید. از طرفی پرسپولیس پنج بازیکن خود به نام‌های کاظمیان، معدنچی، آقازمانی، قدمی و اسماعیل زاده را در لیست مازاد قرار داده، اما به غیر از این بازیکنان سایر سرخ پوشان از جمله علی کریمی و رضا حقیقی آماده این بازی هستند. عادل کلاه کج هم با پرسپولیس به توافق رسیده که در صورتی که بتواند قرارداد خود را تا پیش از بازی ثبت کند به احتمال زیاد برای این تیم به میدان خواهد رفت.

باید دید نخستین تجربه سرمربیگری گل محمدی با دستیاران جدیدش در پرسپولیس چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، دیدار پرسپولیس و ملوان ساعت ۱۶:۱۵ چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...