نسخه چاپی

راه اندازی پویش كمك‌های مردمی برای آسیب دیدگان فلسطینی

راه اندازي پويش کمک‌هاي مردمي براي آسيب ديدگان فلسطيني

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر از راه اندازی كمپین ملی جمع آوری كمك های مردمی برای كمك به درمان آسیب دیدگان فلسطینی خبر داد.

به گزارش نمااز جمعیت هلال احمر، متن پیام کریم همتی خطاب به فرانچسکو روکا بدین شرح است: «مایلم از طرف کارکنان و داوطلبان هلال احمر ایران مراتب درود و احترام خود را به جنابعالی و تمام کسانی که خود را وقف حمایت از زندگی آسیب دیدگان می‌نمایند، ابلاغ نمایم.

وی در ادامه این پیام آورده است: مایه خرسندی اینجانب است که در راستای تحقق وظایف بشردوستانه هلال احمر ایران به استحضار برسانم علیرغم تحریم‌های تحمیلی و چالش‌های موجود برای مقابله با بیماری کووید-۱۹ در کشور، جمعیت هلال احمر ایران مبلغ صدهزار دلار آمریکا را به استمداد اضطراری منتشره فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در زمینه درگیری در فلسطین کمک نماید تا مشخصاً برای تامین آمبولانس‌ اختصاص یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این پیام تصریح کرده است: علاوه بر این، کمپین ملی نیز از سوی هلال احمر ایران با همکاری با موسسات مربوطه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده است تا وجوه جمع‌آوری شده برای آسیب دیدگان در فلسطین اختصاص یابد. برای همگان زندگی سرشار از آرامش آرزومندم.

حمایت هلال احمر ایران از بیانیه محکومیت اقدامات ضدبشری در فلسطین و نوار غزه  

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی حمایت این جمعیت را از بیانیه محکومیت اقدامات ضدبشری در فلسطین و نوار غزه اعلام کرد.

 کریم همتی در خصوص بیانیه شبکه سرخ سازمان همکاری های اسلامی در رابطه با خشونت های اعمالی و نقض های صورت گرفته در قدس شریف، گفت: هلال احمر ایران بار دیگر قویاً حمایت خود را از بیانیه مربوط به محکومیت اقدامات ضد بشری در حال وقوع در فلسطین و نوار غزه، اعلام می کند و از شبکه سرخ سازمان های همکاری های اسلامی می خواهد تا بیانیه را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن منتشر کند.

وی ادامه داد: افزون بر آن، با مد نظر قرار دادن افزایش شدت و حدت دشواری وضعیت در فلسطین و نیاز فوری غیر نظامیان متاثر به کمک های بشردوستانه، هلال احمر ایران شبکه سرخ سازمان همکاری های اسلامی را برای فراخواندن اعضا به منظور راه اندازی پویشی در حمایت از هلال احمر فلسطین و استمداد صادره از سوی آن جمعیت ملی، تشویق می کند تا نیازهای بشردوستانه اقشار متاثر را برآورده و تسهیل کند. پیشاپیش از حمایت و همکاری شبکه سرخ سازمان همکاری های اسلامی در این خصوص کمال تشکر را دارم.

نیروهای اشغالگر صهیونیست روزهای اخیر به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها ادامه می دهد.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوز صهیونیست‌ها و حملات به غزه، همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲۲ تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

ایرنا 

۱۴۰۰/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...