نسخه چاپی

دستور قالیباف درباره ماجرای شكستن دست یك خبرنگار

عکس خبري -دستور قاليباف درباره ماجراي شکستن دست يک خبرنگار

رئیس مجلس به دو كمیسیون بهداشت و اصل نود مأموریت دارد تا حادثه برخورد با یك خبرنگار را پیگیری كنند.


به گزارش نما، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی اظهار داشت: متأسفانه باخبر شدم یکی از خبرنگاران خانم به نام فائزه مومنی که برای تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون و ادعای وزارت کشور درباره اعلام کد واکسن‌ها گزارش تهیه می‌کرد، دچار آسیب و شکستگی انگشت دست شد.

وی افزود: متأسفانه حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمان خروج این خبرنگار تصور می‌کرد او اطلاعات و اخباری تهیه کرده که مناسب نیست، از این رو با خبرنگار درگیر شد و در نهایت انگشتان دست این خانم آسیب دید و شکسته است و در حال حاضر در دستان او پیچ و مهره کار گذاشته شده است.

وی بیان کرد: متأسفم برای مسئولین دانشگاه شهید بهشتی که تاکنون به صورت رسمی از جامعه خبری و رسانه‌ای کشور عذرخواهی نکرده‌اند. از آقای نمکی وزیر بهداشت درخواست دارم به سرعت به این موضوع رسیدگی کند و با متخلفین برخورد شود، همچنین گزارش شفافی به مجلس و کمیسیون بهداشت ارائه شود در غیر این صورت مجلس با این موضوع به صورت جدی برخورد می‌کند.

در ادامه رئیس مجلس در واکنش به این تذکر گفت: چنین برخوردی با خبرنگارانی که با مشقت و سختی به دنبال بررسی مسائل و اطلاع‌رسانی به افکار عمومی هستند، قابل پذیرش نیست.

وی افزود: از کمیسیون بهداشت و درمان می‌خواهیم پیگیر این گزارش باشند، همچنین کمیسیون اصل ۹۰ در صورتی که شکایتی در این زمینه دریافت کرد به آن رسیدگی کند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...