نسخه چاپی

اشراف قانونی پلیس در موضوع امنیت انتخابات/ برخورد با هر نوع تخلف

اشراف قانوني پليس در موضوع امنيت انتخابات/ برخورد با هر نوع تخلف

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه پلیس اشراف قانونی به موضوع انتخابات دارد، گفت: این اشراف در فضای مجازی و حقیقی با قدرت وجود دارد.

به گزارش نما ، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی به اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: پلیس اشراف قانونی به موضوع انتخابات دارد و این اشراف در فضای مجازی و حقیقی با صلابت و قدرت دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت انتخابات فقط به فضای حقیقی محدود نمی‌شود، افزود: پلیس در فضای مجازی نیز حضور و رصدی فعال دارد و امنیت را خط قرمز خود در انتخابات ٢٨ خرداد می‌داند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس با قدرت و سرعت با هر فرد، گروه و طیفی اگر بخواهد امنیت انتخابات را به خطر بیندازد، برخورد خواهد کرد، تاکید داشت: پلیس تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی امن و آرام خواهد داشت و در این راه بر روی همراهی مردم نیز حساب ویژه ای باز می‌کند.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی به همه توصیه می‌کند در انتخابات در چارچوب قانون عمل کنند تا انتخاباتی در سایه آرامش داشته باشیم، ابراز داشت: پلیس با تخلفات از قانون در فضای حقیقی و مجازی برخورد و اجازه برهم زدن نظم را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا داشته باشند برخورد خواهد کرد، گفت: با کسانی که قصد ناامید کردن مردم در آستانه انتخابات را دارند، برخورد جدی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره امنیت صندوق‌های رأی، تاکید داشت: پیش بینی شده که مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند در نتیجه پلیس با قدرت امنیت انتخابات را تأمین خواهد کرد.

مهر 

۱۴۰۰/۲/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...