نسخه چاپی

اجرای برنامه انتخاباتی توسط محمد سلوكی

اجراي برنامه انتخاباتي توسط محمد سلوکي

ویژه برنامه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نام «خیابان پاستور» هر شب حوالی ساعت ۲۱ با اجرای محمد سلوكی از شبكه دو سیما روانه آنتن می شود.

به گزارش نما به نقل از  روابط عمومی شبکه دو، در این برنامه تلاش می شود تا در گفتگویی روشنگرانه و فارغ از هیاهوهای رایج به تبیین وجوه مختلف مسئولیت های ریاست جمهوری، وظایف و اختیارات رئیس جمهور در حوزه های مختلف اجرایی و ... پرداخته شود.

هدف از تولید «خیابان پاستور» گفتگو پیرامون موضوعات و دغدغه‌های اصلی جامعه است تا از این رهگذر مردم به تبیین مطالبات به حقی که‌ می‌توانند از رئیس‌جمهور آینده داشته باشند، دست یابند.

در این راستا «خیابان پاستور» از حضور مهمانان مختلفی در حوزه های تخصصی و مورد نیاز جامعه از  اقتصادی، آموزشی، ارتباطی گرفته تا بهداشت و درمان، صنایع، کار و رفاه اجتماعی، تحقیقات و فناوری و  ... بهره می‌برد.

در خلال این گفتگوها ویژگی های وزارت خانه های مسئول و معاونت های دست اندرکار در امور مختلف اجرایی کشور به وضوح تبیین می شود.

در این برنامه سعی شده است اطلاعاتی که مردم برای یک انتخاب صحیح به آن نیاز دارند در خلال گفتگوها بازخوانی شود.

«خیابان پاستور» کاری است از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدجواد سید محسنی و اجرای محمد سلوکی که هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ایسنا 

۱۴۰۰/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...