نسخه چاپی

سرقت های مسلحانه دانشجوی پزشكی

سرقت هاي مسلحانه دانشجوي پزشکي

دانشجوی پزشكی كه با همدستی یك زن و مرد باند سرقت مسلحانه تشكیل داده و مردان پولدار را به دام می‌انداختند از سوی پلیس البرز دستگیر شدند.

به گزارش نما ،  از چند روز قبل شکایت‌های متعددی مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو به پلیس گزارش شد. شاکی‌ها مدعی بودند پس از اینکه زن جوانی را کنار خیابان سوار خودروشان می‌کردند ناگهان دو مرد با اسلحه مقابل خودرو را گرفته و به این بهانه که از بستگان زن جوان هستند پس از تهدید راننده پول نقد و خودرو او را سرقت می‌کردند. سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: پس از این شکایت‌ها خیلی زود تیم ویژه‌ای در دایره مبارزه با جرایم جنایی استان البرز تشکیل شد و در ادامه دو مرد و یک زن دستگیر شدند.
گفت‌و‌گو با سردسته باند
چه شد که باند سرقت تشکیل دادی؟ من دانشجوی پزشکی هستم لیسانس معماری هم دارم مادرم هم پزشک است اما از ۱۰ سال پیش وقتی به شیشه اعتیاد پیدا کردم انگار عقلم را از دست دادم در دورهمی با دوستانم نقشه سرقت را طراحی کردیم. یک اسلحه خریدم و دوستم مرجان سوار خودروهای مدل بالا می‌شد و بعد هم من و حمید راهشان را سد می‌کردیم و به بهانه اینکه چرا همسرم را سوار کرده‌ای از او اخاذی و خودرواش را سرقت می‌کردیم.
نیاز مالی داشتی؟  وقتی شیشه می‌کشیدم دوست داشتم دست به کارهای هیجانی بزنم. دوستانم هم وسوسه‌ام می‌کردند وگرنه من نیاز مالی نداشتم.
چرا ترک نمی‌کردی؟ شش بار ترک کردم اما نتوانستم و دوباره شروع به مصرف می‌کردم. 

ایران 

۱۴۰۰/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...