نسخه چاپی

نامزد اصلاح طلب: شاید خاتمی دیگر تكرار نكند

عکس خبري -نامزد اصلاح طلب: شايد خاتمي ديگر تکرار نکند

كاندیدا انتخابات ریاست جمهوری گفت: یك بار خود آقای خاتمی اعلام كردند كه دیگر تكرار كنم هم اثر ندارد اگر این تفكر را همچنان داشته باشند شاید اینكار را نكنند.


به گزارش نما؛ محسن مهرعلیزاده، کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری با خبرگزاری برنا درباره انتخابات گفتگو کرده است.بخش های مهم آن را در ادامه خواهید خواند:

** حتما این ۴۰ نفری که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند در خود قابلیت هایی دیدند و این ارزشمند است. این مشکل کاندیداها نیست اگر تحزب یک رونق متناسب با نظام های مردم سالار داشت و احزاب فعال بودند و افراد را در زمینه های مختلف آماده و افراد محدود را معرفی می کردند قطعا تعداد کاندیداها کم می شد. چون احزاب فعال نیستند افراد این احساس را می کنند که می توانند این وظیفه را داشته باشند بنابراین به شکل جدا می ایند و ثبت نام می کنند اگر راه برای احزاب باز شود این مشکلات حل می‌شود.

** کسی که احساس مسئولیت و توانایی ریاست جمهوری را در خود می بیند باید ۲ تا ۴ سال برنامه ریزی کند به ویژه اینکه کشور ما در شرایطی است که نیازمند نگاه برنامه محور به خصوص در حوزه اشتغال و رفاه عمومی است. بعضی می گویند ۷۰ درصد و نصف مردم زیر خط فقر هستند و رسیدگی به این مهم مستلزم برنامه دقیق است. اینکه شما پس از کاندیدا شدن بخواهید فکر کنید ۴ سال تمام شده و به شوخی شبیه است.

** سال ۸۴ هم کاندیدا شدم آن زمان تئوری دولت مشخص را ارائه داده بودم و الان هم.

** من تاکنون با هیچ کس مشورتی نداشتم. روال جناح اصلاح طلب این است که کاندیداهای اصلاح طلب بروند و رقابت خود را انجام دهند و هفته آخر یک نظرسنجی داشته باشند و در نهایت هر کدام جلوتر بودند از آن یکی بخواهند که در کمک آن فردی که رای بیشتری دارد، کنار بماند.

** یک بار خود آقای خاتمی اعلام کردند که دیگر تکرار کنم هم اثر ندارد اگر این تفکر را همچنان داشته باشند شاید اینکار را نکنند ولی بهرحال چون همه یک طور احساس مسئولیت می کنیم قطعا آقای خاتمی هم خارج از این حیطه نیست. تاکید مقام معظم رهبری هم مشارکت مردم در انتخابات بوده و نتیجه، مسئله بعدی است که چه کسی به عنوان کاندیدا انتخاب می شود. فکر کنم همه دلسوزان چه چپ و چه راست و خاتمی قطعا یک طور ایفای نقش می کنند تا مردم پای صندوق های رای بیایند. واقعیت این است که مردم جاهایی نشان دادند که از تصمیمات دولتمردان و مجموعه نظام عصبانی و ناراحت هستند و این ناراحتی را در مقاطع مختلف نشان دادند. اتفاقات ۳و ۴ سال اخیر نشان داد که مسئولین بفهمند مردم با کسی عقد اخوت نبستند.

۱۴۰۰/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...