نسخه چاپی

علت مراجعه اكبر عبدی به بیمارستان/ حال "ماشاءالله خان" خوب است

عکس خبري -علت مراجعه اكبر عبدي به بيمارستان/ حال "ماشاءالله خان" خوب است

بازیگر پیشكسوت سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها سریال "روزهای آبی" را روی آنتن دارد، به بیمارستان مراجعه كرده اما حالش خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش نما، سریال "روزهای آبی" هم جزو مجموعه‌هایی بود که شبکه پنج سیما رسماً پخش خودش را از عید فطر شروع کرد. شبکه‌ای که نتوانست "رعد و برق" را در ماه رمضان داشته باشد و بعد از پخش یک قسمت و مشغولیت بسیارِ سازندگان این سریال، نتوانستند در رقابت با سه سریال دیگر ماه مبارک رمضان عرضِ اندامی کنند و پخش این سریال را نهایتاً به خردادماه موکول کردند.

این سریال نشان می‌دهد با مجموعه‌ای روبرو هستیم که بسیار فضای شاد و گویش و لهجه دارد. البته حضور اکبر عبدی و دیگر کمدین‌های آشنایی که می‌تواند فضای جدیدی را برای باکسِ سریال شبکه پنج بعد از موفقیت "نوروز رنگی" فراهم کند. این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج تهیه و تولید شده و اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص و ایرج نوذری، از سرشناس‌ترین هنرمندان این پروژه تلویزیونی‌اند.

از دیگر بازیگران این سریال هم می‌توان به ویدا جوان، سامان صفاری، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی‌تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری اشاره کرد.

"روزهای آبی" درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و اعضای آن مجبور می‌شوند در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا، ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. زندگی خانواده‌ای که با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستاست.

خبری از بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان باعث شد به سراغ پرویز امیری تهیه‌کننده سریال اخیرِ این بازیگر پیشکسوت برویم. او در این خصوص گفت: تا جایی که ما با خبریم حال ایشان خوب است و در منزل استراحت می‌کنند.

او همچنین درباره بازتاب‌های سریال "روزهای‌ آبی" تأکید کرد: استقبال‌ها آن‌قدر گسترده است که بالاتر از انتظار ما بود. حسّ شیرینی در مردم ایجاد کرده و شاید در ادامه راه مرا به این سبک کارها بکشاند. جالب است که مردم در بازتاب‌هایشان از ما خواسته‌اند که سرانجام سریال را بدانند و حتی سریال ما را با خیلی از کارهای خارجی هم مقایسه کرده‌اند. و از همه مهم‌تر حضور اکبر عبدی را دوست داشتند که امیدوارم سلامت باشند.

تهیه‌کننده سریال "روزهای آبی" خاطرنشان کرد: حضور اکبر عبدی در سریال فضای کار و تلویزیون را گرم کرده و واقعاً ملاحظات زیادی داشتیم چون نگرانِ سلامتی ایشان بودیم. دوره‌ای کرونا گرفتند و بیماری زمینه‌ای داشتند و اتفاقات دیگری که در حینِ تصویربرداری امکانش بود. بخش‌های پایانی سریال را تصویربرداری می‌کنیم و چند سکانس مانده تا به پایان برسد.

** برای پیگیری بیشتر از سلامتی و شرایط جسمی اکبر عبدی به سراغ همسرش رفتیم و او در گفت‌وگویی با خبرنگار تأکید کرد که حال اکبر عبدی خوب است و فقط برای بالا رفتن فشار او به بیمارستان هاشمی‌نژاد مراجعه کرده‌اند و با تنظیم فشار به منزل خواهند رفت و جای نگرانی وجود ندارد. از همه محبت مردم که همواره پیگیرِ سلامتی همسرم بوده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...