نسخه چاپی

سیمئونه: امسال یكی از بهترین سال‌ها برای قهرمان شدن بود/ این قهرمانی با قهرمانی‌مان در سال ۲۰۱۴ فرق دارد

عکس خبري -سيمئونه: امسال يکي از بهترين سال‌ها براي قهرمان شدن بود/ اين قهرماني با قهرماني‌مان در سال ???? فرق دارد

سرمربی تیم فوتبال اتلتیكومادرید از كسب دومین قهرمانی در لالیگا به همراه روخی‌بلانكو ابراز خرسندی كرد و آن را متفاوت از قهرمانی قبلی‌اش در این رقابت‌ها دانست.


به گزارش نما، تیم فوتبال اتلتیکومادرید با کسب پیروزی ۲ بر یک خارج از خانه برابر وایادولید در هفته پایانی لالیگا جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کرد و به این ترتیب برای یازدهمین بار قهرمان شد. این دومین قهرمانی روخی‌بلانکو در لالیگا با هدایت دیه‌گو سیمئونه پس از قهرمانی سال ۲۰۱۴ بود که در آن سال هم در هفته پایانی بارسلونا را مأیوس کرد.

دیه‌گو سیمئونه پس از پیروزی شاگردانش در خانه وایادولید که منجر به سقوط این تیم به دسته دوم شد، به خبرنگاران اظهار داشت: برای هواداران‌ پرتعدادمان خوشحالم. احساسی که من نسبت به این قهرمانی دارم به خاطر آنچه که در این فصل سخت بر ما گذشت و در آن کلی انسان را به خاطر ویروس (کرونا) از دست دادیم، متفاوت است. امسال سال سختی بود اما با توجه به آنچه گذشت، یکی از بهترین سال‌ها برای قهرمان شدن ما بود.

وی در مقایسه این قهرمانی و قهرمانی تیمش در سال ۲۰۱۴ گفت: این دو قهرمانی با هم فرق دارند. احساسی که من نسبت به آنها دارم با هم متفاوت است. دنیا روزهای غم‌انگیزی را سپری می‌کند و من امیدوارم که با این قهرمانی توانسته باشیم، خیلی از مردم را خوشحال کنیم. ما در ۳۲ هفته از لیگ صدرنشین بودیم که این اتفاق بزرگی است. من پیش از همه از آن دسته از بازیکنانی که این فصل کمتر فرصت بازی به دست آوردند، قدردانی می‌کنم. آنها ما را در رسیدن به این قهرمانی که یک هدف تیمی بود همراهی کردند تا در تمام طول فصل در مسیر رسیدن به این جایگاه باشیم.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو افزود: من می‌خواهم از این قهرمان لذت ببرم. احساس می‌کنم که مزد تلاش‌های‌مان را گرفتیم. می‌دانستم که این باشگاه آینده‌دار است و الان می‌بینم که اشتباه هم نمی‌کردم. اما پیشرفت اتلتیکو ادامه دارد. مالکان باشگاه خیلی زحمت کشیدند. آنها اینجا نیستند که در کنار ما جشن بگیرند.

سیمئونه در پایان با تمجید از آنخل کورئا و لوئیس سوارس که گل‌های اول و دوم اتلتیکومادرید را به ثمر رساندند، افزود: گل آنخل؟ به او گفته بودم خیلی وقت است که گل نزده و باید گل بزند. او درست در همین بازی گل زد. خوشحالم که به تیم ملی دعوت شد. تواضعش به او کمک کرد که پیشرفت کند. سوارس؟ دو روز پیش گفتم که او این کار را می‌کند. شاید شانسی پیش‌بینی کردم، اما به هر حال او سوارس است و اسمش همه چیز را درباره وی می‌گوید.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...