نسخه چاپی

بازار داغ كیك‌های یك نفره در سایه قیمت مناسب

بازار داغ کيک‌هاي يک نفره در سايه قيمت مناسب

كیك‌های یك نفره پاكتی از پرفروش‌ترین‌های سوپرماركت‌ها هستند.

به گزارش نما ، به‌گفته فروشنده‌ها میانگین فروش این محصولات در طول روز از ۱۰۰ هزار تومان بیشتر است و گرچه به‌دلیل قیمت پایین سود چندانی ندارند، اما از آنجایی که اغلب با نوشیدنی‌های مختلف فروخته می‌شوند، تاحدودی این نقص جبران می‌شود.

تعداد شرکت‌های تولیدکننده در این زمینه در سال‌های اخیر افزایش یافته و حالا برندهای جدید در کنار قدیمی‌هایی مثل نادری، سالمین، آناتا و درنا فعالیت می‌کنند، اما همچنان سهم معروف‌ها از بازار بیشتر است.

بنیس، بینگو، شیرین عسل، پچ پچ، و شیبابا دیگر نام‌های معروف در این زمینه هستند. در میان محصولات کیک و شیرینی سوپرمارکتی بعضی از محصولات بسیار قدیمی و نوستالژیک هستند و نسل‌های قبل هم با آن‌ها خاطره دارند. یکی از این محصولات کیک کشمشی معروف گلدن از شرکت درناست که با بسته بندی سبزرنگش از فاصله دور هم مشتریان خود را پیدا می‌کند.

این کیک خاطره‌انگیز هم‌اکنون ۴ هزار تومان قیمت دارد و از دیگر رقیب نوستالژیک خود یعنی تی‌تاپ ۲ برابر گران‌تر است. کیک معروف و قدیمی تی‌تاپ از شرکت سالمین فعلا با قیمت ۲ هزار تومان فروخته می‌شود. تی‌تاپ البته محصولات مشابه زیادی از شرکت‌های مختلف فعال در این حوزه دارد که همگی قیمت‌های بالاتری دارند.

کروسان شکلاتی پچ‌پچ هم ازجمله محصولات پرطرفدار البته بین بچه‌ها و جوان‌ترهاست. قیمت این کیک یا در حقیقت نان شکلاتی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است. سود فروش این خوراکی‌ها برای شرکت‌های تولیدکننده آنقدر بالاست که بسیاری از محصولات در این حوزه هنوز قیمتی در محدوده یک تا ۲ هزار تومان دارند. البته تعداد محصولات موجود در این بازه قیمتی روزبه‌روز در حال کم شدن است.

هم‌اکنون متوسط قیمت کیک‌های یک‌نفره به‌طور میانگین، ۱۰ هزار تومان برای هر ۱۰۰ گرم است که بر این اساس قیمت بیشتر این محصولات که اغلب بین ۵۰ تا ۸۰ گرم وزن دارند، در محدوده زیر ۸ هزار تومان قرار دارد.

کیک‌های لایه‌ای ۲۵ گرمی شیرین عسل در طعم‌های مختلف وانیلی، توت فرنگی، موزی یا شکلاتی همگی با قیمت مشابه یک هزار تومان فعلا ارزان‌ترین محصولات در حوزه کیک‌های تک نفره و پاکتی هستند.

قیمت کیک

منبع: همشهری آنلاین

۱۴۰۰/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...