نسخه چاپی

آیا شرط امتحانات حضوری رعایت می‌شود؟/ روایت عدم تحقق «حداكثر 30 دانش‌آموز در هر مدرسه»

عکس خبري -آيا شرط امتحانات حضوري رعايت مي‌شود؟/ روايت عدم تحقق «حداکثر 30 دانش‌آموز در هر مدرسه»

قرار بود برگزاری حضوری امتحانات همراه با رعایت پروتكل‌های امتحانی باشد كه یكی از مواد این پروتكل‌ها، تهویه مناسب محل آزمون است اما قطع برق موجب شده است كه این پروتكل‌ها به خوبی رعایت نشود.


به گزارش نما، روایت قطع برق در این روزهای امتحانی دانش‌آموزان، روایت عجیبی شده است؛ وزارت آموزش و پرورش بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش اعلام کرد که امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری است و از ۲۷ اردیبهشت هم، امتحانات در حوزه‌های امتحانی و مدارس شروع شد.

قرار بود برگزاری حضوری امتحانات همراه با رعایت پروتکل‌های امتحانی باشد که یکی از مواد این پروتکل‌ها، تهویه مناسب محل آزمون است اما قطع برق موجب شده است که این پروتکل‌ها به خوبی رعایت نشود.

در همین راستا خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در نامه‌ای به مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها نوشت: به منظور جلوگیری از قطع برق در هنگام برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم، مدیرکل محترم نظارت بر توزیع برق کشور طی نامه شماره ۱۴۰۰/۳۱۳۶/۵۸۹ مورخ ۱۴۰۰.۳.۲ خطاب به مدیران عامل تمام شرکت‌های توزیع نیروی برق استان اعلام نمودند که با هماهنگی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها ترتیبی اتخاذ نمایند تا از اعمال خاموشی (مدیریت بار) در ساعات برگزاری امتحانات اکیداً خودداری شود. مستدعی است در اسرع وقت با مدیرعامل محترم شرکت برق استان هماهنگی و نتیجه را برای این مرکز ارسال کنید.

در نامه مسعود صادقی خمامی مدیرکل نظارت بر توزیع برق به مدیران‌عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور درباره عدم اعمال خاموشی به حوزه‌های امتحان نهایی آمده است: احتراماً‌ عطف به نامه شماره ۳۶۰/۳۴۰۸۹ مورخ ۱۴۰۰.۳.۱ وزیر محترم آموزش و پرورش (پیوست) و با عنایت به تأکیدات وزیر محترم نیرو در خصوص پایداری برق مراکز آزمون و حوزه‌های امتحانات نهایی پایه‌های دوازدهم و نهم، خواهشمند است دستور فرمایید ضمن هماهنگی کامل با ادارات آموزش و پرورش منطقه تحت مسؤولیت، ترتیبی اتخاذ فرمایند تا از اعمال خاموشی مدیریت بار در ساعات برگزاری امتحانات اکیداً خودداری شود.

ساعات برگزاری روزانه امتحانات پایه‌های دوازدهم و نهم از ۱۴۰۰.۲.۲۷ لغایت ۱۴۰۰.۳.۲۴
عنوان پایه تحصیلی نوبت زمان آزمون
پایه دوازدهم صبح ۷:۳۰ لغایت از ۱۰
پایه نهم صبح ۹:۳۰ لغایت ۱۲
پایه نهم عصر ۱۴ لغایت ۱۶
منبع: فارس

۱۴۰۰/۳/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...