نسخه چاپی

دلجویی‌نماینده‌بحرین‌از‌تروریست‌سوری+عكس

اخیراً در شبكه‌های اجتماعی عكسی منتشر شده كه نشان می‌دهد یك نماینده پاكستانی‌الاصل پارلمان بحرین با یكی از زخمی‌های گروهك تروریستی ارتش آزاد سوریه در یك مكان نامشخصی دیدار می‌كند

به گزارش نما به نقل از فارس، اخیراً عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد «عبدالحلیم مراد» نماینده پارلمان بحرین با یکی از مجروحان گروهک تروریستی ارتش به اصطلاح آزاد سوریه در یک مکان نامعلومی دیدار داشته است.

عبدالحلیم مراد نماینده پاکستانی الاصل مجلس بحرین در دیدار با فردی که عنوان شده زخمی ارتش آزاد سوریه است

برخی ها عنوان کردند که این دیدار در خاک سوریه و برخی دیگر گفتند که در مرز سوریه و ترکیه اتفاق افتاده است. اما بدیهی است از آنجایی که هیچ شهری در سوریه به طور کامل در اختیار تروریست‌ها نیست و اصلا بیمارستانی با این تجهیزات در اختیار تروریست‌ها در خاک سوریه نیست، احتمال می رود که این دیدار در ترکیه صورت گرفته باشد.


3.jpg


 چندی پیش نیز تعدادی از نمایندگان پارلمان بحرین با تروریست های زخمی شده دیدار به عمل آورده بودند که بعدها فاش شد که این دیدار در آنطاکیه ترکیه به عمل آمده است.

نماینده بحرین در حالی با حالتی خنده رو از این تروریست سوری دیدن کرده که کشور بحرین این روزها صحنه درگیری و خشونت علیه مردم مظلوم و بی‌ دفاع است. این روزها کشور بحرین شاهد اعتراضات گسترده مردمی علیه دیکتاتوری آل خلیفه است و به اعتراف سازمان های حقوق بشر، رژیم آل خلیفه جنایت های هولناکی در حق مردم بحرین مرتکب می شود.

۱۳۹۱/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...