نسخه چاپی

همراه با تصاوير منتسب به حضرت مسيح (ع) و مريم مقدس (ع)

توهین‌ به فلسطینیان در صفحه فیسبوك سفارت اسرائیل در ایرلند+ عكس

عکس خبري -توهين‌ به فلسطينيان در صفحه فيسبوک سفارت اسرائيل در ايرلند+ عکس

انتشار تصویری منتسب به حضرت مسیح (ع) و مریم مقدس با نوشته‌ای موهن به فلسطینیان در صفحه فیسبوك وابسته به سفارت رژیم صهیونیستی در ایرلند، موجب عذرخواهی رسمی مسئولان سفارت شد.

به گزارش نما،فارس به نقل از شبکه تلویزیونی راشاتودی، صفحه فیسبوک وابسته به سفارت رژیم صهیونیستی در ایرلند با عنوان «اسرائیل در ایرلند» روز گذشته اقدام به انتشار مطلبی علیه فلسطینیان کرانه باختری کرد که با افزایش اعتراض‌ها مجبور به حذف آن شد.

در این مطلب که با تصویر منتسب به حضرت مسیح (ع) و مریم (س) همراه بود، آمده است: « یک خیال برای کریسمس... اگر مسیح و مریم مقدس امروز زنده بودند احتمالا مانند یهودیانی که امنیت ندارند،‌ توسط دشمنان فلسطینی در بیت لحم مجازات می‌شدند. فقط یک خیال...»


12.jpg


 بنا بر این گزارش، تنها پس از گذشت چندین ساعت از انتشار این مطلب موج اعتراض ها به آن موجب حذف مطلب توسط مسئول صفحه شد. حتی کار به جایی رسید که صفحه فیس‌بوک «اسرائیل در ایرلند» تعطیل و لینک آن از وب‌سایت رسمی سفارت حذف شد.

سفارت رژیم صهیونیستی در ایرلند با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تصویر مسیح و مریم مقدس با نوشته موهن به فلسطینیان بدون موافقت مسئول صفحه فیسبوک منتشر شده است. ما به سرعت این مطلب را حذف کرده و از همه کسانی که به آنها توهین شده عذر می‌خواهیم.

این برای اولین بار نیست که مسئول این صفحه که یکی از کارکنان گمنام سفارت رژیم صهیونیستی در ایرلند است، چنین مطالب تندی را منتشر می‌کند.

پیش از این، مطلبی در این صفحه منتشر شده بود که مدعی می‌شد کودکان فلسطینی نحوه پرتاب موشک برای کشتن کودکان، زنان و مردان بی‌گناه اسرائیلی را آموزش می‌بینند.

۱۳۹۱/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...