نسخه چاپی

دوستان می‌دانند كه برای چه نقش‌هایی به من فكر كنند / حوصله بازی در آثار ضعیف و كم كیفیت را ندارم

دوستان مي‌دانند که براي چه نقش‌هايي به من فکر کنند / حوصله بازي در آثار ضعيف و کم کيفيت را ندارم

محمد كاسبی، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون گفت: طی دو سال و نیم بیكاری چند اثر سینما، چندین سریال و تله فیلم را نپذیرفته‌ام، بعدها كه آن آثار را دیدم به خودم گفتم كه اشتباه نكرده‌ام و از اینكه در آن آثار بازی نكردم راضی هستم.

به گزارش نما به نقل از میزان نوشت: محمد کاسبی پیرامون وضعیت فعلی تولیدات با وجود شرایط بیماری کرونا گفت: طبیعتا همه ما نگران سلامتی خود و خانواده خودمان هستیم اما از سویی نمی توان تولیدات را تعطیل کرد زیرا قشر بزرگی از خانواده سینما و تلویزیون هم اکنون از این راه امرار معاش می کنند.

وی در همین راستا ادامه داد: در ابتدا این را بگویم که ما باید از هنرمندان حمایت کنیم، اگر می خواهیم تولید متوقف شود باید جایگزینی برای درآمدزایی عوامل سینما و تلویزیون داشته باشیم، نمی توان از همه انتظار داشت تا در خانه بمانند زیرا هیچکس حمایتی از این قشر نمی کند و این خودشان هستند که باید گلیمشان را از آب بیرون بکشند.

کاسبی کم کاری خود در سالهای گذشته را به دلیل وسواس خود در انتخاب نقش اعلام کرد و افزود: دلیل وسواس من برای انتخاب نقش کاملا شخصی است، همیشه گزیده کار بوده‌ام و به همین دلیل دوستان می‌دانند که برای چه نقش‌هایی به من فکر کنند زیرا هر نقشی را در هر اثری بازی نمی‌کنم و البته که از این انتخاب خوشحالم.

این بازیگر پیشسکوت سینما و تلویزیون ادامه داد: طی دو سال و نیم بیکاری چند اثر سینما، چندین سریال و تله فیلم را نپذیرفته‌ام، بعدها که آن آثار را دیدم به خودم گفتم که اشتباه نکرده‌ام و از اینکه در آن آثار بازی نکردم راضی هستم، کار برای بازیگر دو جنبه مالی و روحی دارد، هر بازیگری برای پذیرش و یا عدم پذیرش نقش منطق شخصی خود را دارد و برای من هم ارزش و اعتبار نقش بسیار مهم است.

وی با اشاره به اهمیت نقش برای حضور در آثار تصویری اذعان کرد: واقعیت امر ترجیح من بیکاری است به جای اینکه در هر اثری بازی کنم زیرا حوصله بازی در آثار ضعیف و کم کیفیت را ندارم.

کاسبی با اشاره به دلیل کم کاری خود طی سالهای گذشته خاطرنشان کرد: واقعیت اینکه پیشنهادات نسبت به گذشته خیلی کمتر شده است، برخی مواقع هم اگر پیشنهادی باشد مورد پسند من قرار نگرفته و ترجیح داده‌ام که در آن کار بازی نکنم. البته من همیشه در زندگی امیدوار بوده و توکلم به خدا است و همچنان به آینده امیدوارم.

۱۴۰۰/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...