نسخه چاپی

میرتاج‌الدینی: 85 درصد دولت‌ها در ارائه بودجه تأخیر داشتند

عکس خبري -ميرتاج‌الديني: 85 درصد دولت‌ها در ارائه بودجه تأخير داشتند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت که بیش از 80 تا 85درصد دولت‌ها بودجه را در وقتش به مجلس ارائه نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌ا‌لاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور طی سخنانی در جریان بررسی کلیات طرح اجازه دریافت و پرداخت به دولت در دو ماهه اول سال 91 در صحن علنی مجلس حضور حماسی و اعجاز‌آمیز ملت در انتخابات را تبریک گفت و افزود: میدان خدمت منحصر به مجلس نیست و دولت هم آمادگی خدمت دارد.

وی در ادامه ضمن تشکر از اهتمام مجلس برای ارائه ماده واحده جهت اجازه دریافت و پرداخت دولت در دوماهه اول سال 91 گفت: دولت با کلیات این طرح موافق است.

میرتاج‌الدینی اظهار داشت: نمایندگان نباید هر تأخیری را حمل بر قانون‌گریزی دولت بدانند چراکه برخی مواقع وقت نیست و زمان کفاف نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بنده از چندین ماه قبل این موضوع را پیگیری می‌کردم تا حداقل در دی‌ماه بودجه را به مجلس بفرستیم و حتی رئیس‌جمهور دستور تسریع در ارائه لایحه بودجه را داد، ولی بودجه به دلیل گستردگی نیاز به وقت زیادی دارد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بیش از 80 تا 85درصد بودجه‌ها در گذشته در وقتش ارائه نشده؛ آیا باید همه دولت‌ها را قانون‌گریز بدانیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس در واکنش به این سخن میرتاج‌الدینی خطاب به وی گفت: بودجه‌ها در وقتش ارائه نشده ولی در بهمن‌ماه هم نبوده است.

میرتاج‌الدینی نیز خطاب به لاریجانی گفت: بله در دی‌ماه بوده است.

لاریجانی بار دیگر خطاب به میرتاج‌الدینی اظهار داشت: شما که بودجه را در دی‌ماه هم ندادید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش از رئیس مجلس خواست کمیته‌ای را تشکیل دهد تا بررسی کنند و ببینند که چه کاری می‌شود انجام داد تا لایحه بودجه با تأخیر ارائه نشود.

۱۳۹۰/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...