نسخه چاپی

پایش بیش از ۳۲۷ هزار نفر در مبادی مرزی كشور

پايش بيش از ??? هزار نفر در مبادي مرزي کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری كرونا، ۳۲۷ هزار و ۶۷۱ نفر در مبادی مرزی كشور پایش شدند.

به گزارش نما ، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‎‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور اظهار کرد: از تاریخ ۲۰ اسفندماه تا صبح امروز ۳۲۷ هزار و ۶۷۱ نفر در مبادی مرزی کشور پایش و از ۱۷ هزار و ۳۷۴ مسافر هم تست pcr گرفته شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به قرنطینه ۶۳ مسافر در مبادی مرز‌های کشور بیان کرد: همچنین از  ۴۵۴ هزار و ۴۶۸ مسافر تست فوری کرونا گرفته شد.

او در ادامه بیان کرد: همچنین در  ۷۲ ساعت گذشته ۳۶۰ هموطن آسیب‌دیده در حوادث امدادرسانی شدند.

ولی پور افزود: در این مدت  ۲۷۸ ماموریت امداد و نجات انجام شد و همچنین به ۳۶۰ نفر از هموطنان آسیب دیده در انواع حوادث امدادرسانی شد و ۲۱۲ نفر نجات یافتند و ۱۶۲ آسیب دیدند که به مراکز درمانی منتقل شدند و ۷۵ نفر نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این بازه زمانی ۲۴ مورد عملیات رهاسازی توسط امدادگران جمعیت انجام شد و ۳۰ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

۱۴۰۰/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...