نسخه چاپی

آسیب‌شناسی وضعیت صنعت برق كشور از منظر پدافند غیرعامل

عکس خبري -آسيب‌شناسي وضعيت صنعت برق کشور از منظر پدافند غيرعامل

با حضور سرلشكر باقری، رئیس ستاد كل نیروهای مسلح، نظام عملیاتی پدافند زیستی كشور و آخرین وضعیت صنعت برق كشور از منظر پدافند غیرعامل در پنجاه و سومین جلسه شورای عالی پدافند غیرعامل كشور بررسی شد.


به گزارش نما به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، پنجاه و سومین جلسه کمیته دائمی (شورای عالی) پدافند غیرعامل کشور به ریاست سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و سایر اعضا در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

دستور این جلسه بررسی «نظام عملیاتی پدافند زیستی کشور» بود که برهمین اساس، در ابتدا آسیب شناسی اقدامات پدافند زیستی در کشور در زمینه مقابله با کرونا و همچنین راهبردهای عملیاتی آن بررسی شد و برای تکمیل در جلسات بعدی در دستورکار قرار خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین گزارشی از وضعیت کلی صنعت برق کشور شامل تهدیدات، آسیب‌پذیری‌ها، نقاط قوت و اهم اقدامات پدافندی در راستای ارتقای تاب‌آوری، پایداری و آمادگی صنعت برق از سوی محمدحسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر ارائه و به سمع و نظر اعضا رسید.

همچنین گزارش اقدامات پدافند غیرعامل در شرکت ملی توانیر و راهکارهای کنترل و کاهش خاموشی‌ها و کمک‌های نیروهای مسلح در این ارتباط نیز مطرح و مقرر شد تا مساعدت و اقدامات لازم از سوی نیروهای مسلح انجام شود.

در ادامه اعضای حاضر درجلسه به ایراد نقطه نظراتی در مورد گزارش مذکور و وضعیت کلی صنعت برق کشور پرداختند.

حصول اطمینان از تامین ظرفیت ذخیره سوخت نیروگاه‌ها (گاز و سوخت مایع)، استفاده از مولدهای برق خود تامین در شرایط اضطراری برای مراکز حیاتی و حساس، تمرین و اجرای رزمایش الگوی تولید، انتقال و توزیع برق برای شرایط اضطراری و ... از محورهای مطرح شده از سوی اعضای حاضر در این جلسه بود.

۱۴۰۰/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...