نسخه چاپی

پرسپولیس از احمدزاده شكایت كرد

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، از محمد احمدزاده سرمربی تیم ملوان بندر انزلی شكایت كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس امروز(سه شنبه) در نامه‌ای خطاب به مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران، مراتب اعتراض و شکایت خود نسبت به اظهارات محمد احمدزاده سرمربی تیم ملوان انزلی را به دلیل اظهارات و ادعاهای مطرح شده علیه باشگاه پرسپولیس و داوری در آستانه دیدار دو تیم را اعلام و خواهان رسیدگی به آن شد.

متن نامه ارسالی به قرار زیر است؛

بسمه تعالی

دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای مهدی محمدنبی

با سلام

احتراما به استحضار می‌رساند با توجه به اظهارات مکرر آقای محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در طی روزهای اخیر در گفتگو با خبرگزاری‌ها و برنامه پر بیننده 90 مبنی بر نگرانی ایشان نسبت به داوری بازی پرسپولیس - ملوان (قبل از بازی) بدین وسیله با توجه به مصاحبه‌های توهین آمیز ایشان که موجب ایجاد وهم در جامعه فوتبال ایران می‌شود، مراتب شکایت و اعتراض خود را به طور رسمی اعلام می‌داریم.

برای ما جای تعجب دارد که چرا در چنین مواقعی باشگاه‌ها باید به دنبال دفاع از حق و حقوق خود و مقابله با اظهارات غیر منطقی دیگران برآیند و شاهد سکوت مسوولان محترم فدراسیون فوتبال ایران باشند.

شایسته است که کمیته داوران، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی نیز به این مساله ورود کرده و اجازه ندهند که برخی مربیان به منظور تحت فشار قرار دادن داوران، قبل از بازی راجع به داوری اظهارنظر نمایند و همچون آقای احمدزاده با اظهارات چند وجهی خود به نوعی باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و کمیته داوران را زیر سوال برده و همچنین با ایجاد ابهام و اظهارات توهین آمیز به همه طرف‌ها و نهادهای فوتبال به نوعی اتهام وارد کرده و جامعه دلسوز داوری را نیز تحت فشار قرار دهند. در شرایطی که داوران در حین بازی از سوی تماشاگران، مربیان و بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند و بعد از بازی‌ها نیز شاهد انتقادهای شدید و بعضا غیرمنصفانه علیه آنها هستیم، شایسته نیست که این عزیزان قبل از بازی نیز تحت فشار قرار بوده و زیر سوال بروند. چنین اتفاقی در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و باید با آن برخورد شود.

بدین وسیله ضمن تاکید بر شکایت باشگاه پرسپولیس خواهشمندیم شرایطی فراهم آورید که مبادا اظهارنظر درباره داوری قبل از بازی‌ها مرسوم شود. همچنین امیدواریم این اظهارات موجب آن نشود که داوران تحت تاثیر قرار بگیرند.

۱۳۹۱/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...