نسخه چاپی

گزارش بامزه سايت حامي آقازاده متهم؛

مهدی الان یك قهرمان است!

یكی از سایت های حامی آقازاده متهم كه این روزها بشدت در تلاش است تا دست كم مهدی هاشمی را نزد مخاطبان خود تبرئه كند، در گزارشی بامزه پسر هاشمی رفسنجانی را ‘قهرمان’ توصیف كرد.

به گزارش نمابه نقل از جهان، این سایت که در ماه های اخیر تمام توان خود را برای منتسب کردن منتقدان مهدی هاشمی به قشری خاص کار بسته است، در گزارشی جدید افکار عمومی و ناظران سیاسی را هم از محدوده معترضان آقازاده هاشمی خارج کرد.

سایت حامی مهدی هاشمی در این گزارش با چشم پوشی بر اظهارات دادستان کل کشور، ادعا کرده که علت آزادی موقت این آقازاده نبود "مدارک مستند" بوده است!

مدیران سایت مذکور هیچ اشاره ای به اتهامات بزرگ اقتصادی آقازاده جنجالی که مهمترین علت اعتراضات هم بوده نکرده و تنها از نقش وی در فتنه 88 سخن به میان آورده اند که البته در آنجا هم با چشم پوشی بر تمام اعترافات متهمان فتنه، افشاگری رسانه ها و خبرنگاران اپوزیسیون و مدارک موجود از جمله مکالمه خود مهدی هاشمی، وی را از نقش آفرینی در فتنه 88 نیز تبرئه کرده اند: "واقعیت آن است که مهدی هاشمی تصویرشده توسط رسانه های برادارن، ارتباط چندانی با مهدی هاشمی واقعی ندارد، وی نه تنها مغز متفکر و نظریه پرداز و برنامه ریز جریان گسترده حوادث پس از انتخابات نیست، بلکه سطح وی در میان ده چهره نخست معترضین نیز جای ندارد!"

این سایت در ادعایی بامزه که بیشتر به لطیفه شبیه است، عنوان کرده "ثمره تلاشهای این برادران رسانه ای این بود که جایگاه مهدی هاشمی که به دلیل
” مدیران سایت مذکور هیچ اشاره ای به اتهامات بزرگ اقتصادی آقازاده جنجالی که مهمترین علت اعتراضات هم بوده نکرده و تنها از نقش وی در فتنه 88 سخن به میان آورده اند که البته آن هم با چشم پوشی بر تمام اعترافات متهمان فتنه، افشاگری رسانه ها و خبرنگاران اپوزیسیون و مدارک موجود از جمله مکالمه خود مهدی هاشمی، وی را از نقش آفرینی در فتنه 88 نیز تبرئه کرده اند “
سوابق قبلی خود و همچنین اقازادگی چهره ای نامحبوب در افکار عمومی داشت، ترمیم شود و در میان طیفی از افکار عمومی، محبوب و حتی قهرمان جلوه کند!"

نتیجه گیری سایت حامی هاشمی از این مقدمه هم جالب و خواندنی تر است: نتیجه این بزرگنمایی بن بستی است که امروز برادران در آن گرفتار شده اند و بعد از سه ماه زندان انفرادی و تحقیق از متهم اول فتنه، حتی پناه بردن به نوارپراکنی و فعالیتهای رسانه ای برای اعمال فشار بر دستگاه قضایی هم فایده نکرد و وی آزاد شد. شاید اگر از ابتدا رویه برادران بر صداقت و واقع نمایی بود، این قدر مهدی هاشمی بزرگ نمی گردید که اکنون آنها در این بن بست گرفتار کند و طبیعی است که در این میان دستگاه قضایی بر اساس مستندات و نه سناریوسازی های تبلیغاتی و رسانه ای به پرونده ها رسیدگی خواهد کرد و از این رو برداران و رسانه هایشان به شدت نگران شده اند!

البته جمله پایانی نویسنده این گزارش دستوری بامزه تر از بخش های دیگر و شاید نشانی از توهمی باشد که در نتیجه زندگی در فضای آقازادگی ایجاد و بزرگ شده است: مهدی هاشمی نیز باید در ادامه مسیر فعالیتهای خود تجدید نظر جدی بکند، شهرت طلبی، مبالغه، جلب توجه و عدم صداقت می تواند هر انسانی را دچار لغزش کند. اما در مورد مهدی هاشمی، هزینه این لغزش به دلیل انتساب وی به آیت الله هاشمی رفسنجانی بیشتر خواهد بود و به همه جامعه خواهد رسید.

شاید اگر ناظران سیاسی پس از خواندن این گزارش فایل صوتی توصیه های مهدی هاشمی به نیک آهنک کوثر، ضدانقلاب فراری را گوش کنند، دیدگاه شفاف تری درباره پشت پرده چنین نوشته دیکته شده ای بدست آورند.

به نظر می رسد چنین گزارش هایی بر خلاف ژست ظاهرا آرام آن، ناشی نگرانی و استرسی باشد که نتیجه دادگاه آقازاده و افشا شدن بسیاری از واقعیت ها در دل حامیان وی انداخته است.

گفتنی است، سایت مذکور پیش آنکه به دلیل رویکرد خلاف منافع ملی توقیف شود، به ‘جرس فیلترنشده’ معروف بود؛ با این حال پس از توقیف هم دست از فعالیت های مشکوک خود نکشیده و به خوراک سازی برای محافل اپوزیسیون ادامه می دهد؛ موضوعی که نیازمند توجه مسئولان قوه قضائیه است.

۱۳۹۱/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...