نسخه چاپی

كلید واژه‌های دشمنان برای انتخابات 92

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینكه دشمنان خارجی و داخلی از هم اكنون به دنبال سوءاستفاده از انتخابات 92 هستند، گفت: در این میان باید مواظب رنگ عوض كردن فتنه‌گران نیز بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، حمیدرضا مقدم‌فر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همانطور که انتخابات برای نظام یک فرصت بزرگ محسوب می‌شود، اظهار داشت: دشمن نیز سعی در ساختن فرصت برای خود در انتخابات دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات به نوعی محل برنامه‌ریزی دشمنان برای دستیابی به اهداف است، افزود: همانطور که با وجود مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات گذشته، دشمن قصد داشت این پیروزی را به یک تهدید برای نظام تبدیل کند، در آستانه انتخابات 92 نیز پیش‌بینی‌ می‌شود که دشمنان برنامه‌هایی برای این انتخابات دارند.

مقدم‌فر اضافه کرد: امام مردم بصیر و هوشیارند و بارها نشان داده‌اند که از یک جبهه دو بار گزیده نمی‌شوند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران در پاسخ به سئوالی که آیا سپاه تاکنون برآورد و یا رصدی از فعالیت‌های احتمالی دشمن برای ایجاد سوءاستفاده از انتخابات داشته است یا نه، افزود: ممکن است دشمن در این انتخابات بخواهد از مسائلی همانند تحریم‌ها و مسائل اقتصادی برنامه‌هایی را دنبال کند و همانطور که برای انتخابات 88 اسم رمزهایی همانند تقلب انتخاب کرده بود ممکن است در این انتخابات نیز بخواهد از کلید واژه‌هایی استفاده کند.

وی بیان داشت: در حال حاضر هم در رسانه‌های خارجی و هم بعضا برخی از داخلی‌ها به کلید واژه‌هایی همانند بیان انتخابات آزاد زیاد تکیه و تاکید می‌شود که تاکید زیاد از حد در این کلید واژه بوی فتنه و برنامه‌ریزی برای خرابکاری به گوش می‌رسد.

مقدم‌فر همچنین افزود: برخی‌ها نیز چه در داخل و چه در خارج با تکیه بر مذاکره با آمریکا و فشار آوردن برای مذاکره، مشخص است که اهدافی را در انتخابات دنبال می‌کنند که باید به اینگونه موارد توجه ویژه شود تا با هوشیاری کامل جلوی فتنه‌انگیزی‌ها را گرفت.

وی بیان داشت: معمولا کلید واژه‌های همسو از جانب دشمنان خارجی و برخی از داخلی‌ها که به صورت همزمان استفاده می‌شود می‌تواند اهدافی را دنبال کند که مردم باید هوشیارانه مراقب آن باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالگرد 9 دی اشاره و افزود: همانطور که رهبری فرمودند نهم دی‌ماه یک حماسه است.

مقدم‌فر با بیان اینکه رهبری از 9 دی ماه با عنوان حماسه وحدت و یکپارچگی یاد می‌کنند، افزود: این حماسه بزرگ باید به خوبی و طبق رهنمودهای رهبری تبیین شود چرا که تبیین این حماسه بزرگ لازم و ضروری است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 بزرگ‌ترین فتنه پس از پیروزی انقلاب تاکنون است، اضافه کرد: مدیریت هوشمندانه رهبری و بصیرت مردم و تابعیت آنان از دستورات ولی فقیه سبب شد فتنه‌ای که راس و طراحی آن قبل از انتخابات در بیرون از کشور صورت گرفته بود، خنثی شود.

وی ادامه داد: امروز برخی‌ها با وقاحت اعلام می‌کنند که حضورشان در فتنه دلیلی بر توبه و عذرخواهی از ملت نیست که باید به آن‌ها گفت حتی کسانی که در فتنه سکوت کردند نیز در نزد ملت مورد مواخذه هستند.

مقدم‌فر بیان داشت: ملت نیز باید مواظب باشد افرادی با رنگ عوض کردن و همسو شدن با دشمنان نتوانند مشکلی پیش بیاورند.

۱۳۹۱/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...