نسخه چاپی

واكنش به اظهارنظر انتخاباتی علی مطهری

معاون اول قوه قضائیه در رابطه با اظهارات علی مطهری مبنی بر اینكه مانعی برای حضور موسوی و كروبی در انتخابات وجود ندارد، گفت: بحث‌های انتخاباتی را در زمان خود باید مطرح و پیگیری كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حاشیه همایش سراسری مدیران و کارشناسان حقوقی و قضایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: لایحه اصلاح نظام وکالت در حال حاضر در دولت است و از نظرات تمامی کارشناسان حقوقی و وکلا در آن استفاده شده است.

وی گفت: وکلا نقش ویژه‌ای در ساز و کار قضایی دارند و با تصویب لایحه اصلاح نظام وکالت می‌توانیم بسیاری از مشکلات در زمینه‌های حقوقی را برطرف کنیم. البته اصلاح نظام وکالت مانع از استقلال وکلا نمی‌شود و ما هم در قوه قضائیه مستقل عمل می‌کنیم و تمامی قضات در سراسر کشور در دادن رای از نظر اداری مستقل عمل می‌کنند.

معاون اول قوه قضائیه هم‌چنین درباره تفاهم‌نامه‌ای میان قوه قضاییه و نظام بانکی برای پیگیری معوقات بانکی گفت: در همه امور، قوه قضائیه باید دنبال آخرین راهکار باشد و اصلاح نظام پرداخت وام و بازپرداخت آن در ارتباط با نظام اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که کسی فکر تخلف را در سر نپروراند. البته دستگاه قضایی تاکنون در این زمینه چند مورد را رسیدگی کرده و به همین جهت مهم‌ترین اقدام باید بستن منافذ اخلال در نظام اقتصادی باشد.

رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دیوان عالی کشور در مورد پرونده فساد بزرگ مالی نظر نداده است گفت: دیوان عالی کشور در حال بررسی این پرونده است و به زودی نظرات خود را اعلام می‌کند.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به اظهارات علی مطهری مبنی بر اینکه مانعی برای حضور موسوی و کروبی در انتخابات وجود ندارد، گفت: بحث‌های انتخاباتی را در زمان خود باید مطرح و پیگیری کرد.

۱۳۹۱/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...