نسخه چاپی

40درصد تروریست‌هادرسوریه تونسی هستند

یك روزنامه تونسی از وجود یك شبكه سازماندهی شده تونسی برای آموزش و بسیج گروه‌های تروریستی و اعزام آنها به سوریه پرده برداشت.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از روزنامه تونسی الجریدة نوشت: یک شبکه سازماندهی شده تونسی در حال آماده سازی و بسیج کردن جوانان تونسی برای مبارزه در سوریه بر ضد نظام این کشور است.

این روزنامه در ادامه خبر خود نوشت: خانواده یک تروریست تونسی به نام امیة بن محمد نورالدین در تماس تلفنی با این روزنامه ضمن اعلام این خبر تاکید کرده است که این پدیده در تونس در حال گسترش است.

امیة بن محمد نورالدین پسر 25 ساله این خانواده و دانشجوی سال سوم رشته تاریخ از طریق ترکیه به سوریه اعزام شده و دیگر به خانه بازنگشته است.

روزنامه الجریدة تونس همچنین نوشت: دو روز پس از اینکه امیة منزل را ترک کرد فردی ناشناس با خانواده وی تماس گرفت و به آنها اعلام کرد که وی به ترکیه رفته است.

این خانواده تونسی تاکید کردند که فرد ناشناس به آنها گفته پسرشان به طور قانونی کشور را ترک کرده است.

روزنامه الجریدة در پایان تاکید کرد: سازمان ملل به طور رسمی اعلام کرد که 40 درصد از تروریست‌های سوریه تونسی هستند و این مساله باعث نگرانی خانواده‌های تونسی نسبت به خطر گسترش افکار تروریستی در تونس و تلاش برای تاثیر گذاشتن این افکار بر جوانان تونسی و قانع کردن‌شان به جنگ در سوریه شده است.

۱۳۹۱/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...