نسخه چاپی

«سریع و خشن ۹» در جشنواره كن

«سريع و خشن ?» در جشنواره کن

جدیدترین قسمت از فیلم اكشن «سریع و خشن» در جریان جشنواره فیلم كن به صورت عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از واریتی، «سریع و خشن ۹» به کارگردانی «جاستین لین» با بازی «وین دیزل»، «مایکل رودریگوئز» و همچنین «چالیز ترون» که تاکنون ۲۵۰ میلیون دلار در گیشه بین الملل کسب کرده که حدود ۲۰۰ میلیون دلار آن از محل سینمای چین به دست آمده، قرار است از تاریخ ۱۴ جولای در قالب یک نمایش عمومی در ساحل در جشنواره کن نیز به نمایش گذاشته شود و میهمانان جشنواره، ساکنین کن و گردشگران می توانند به تماشای آن بنشینند و البته قرار نیست عوامل فیلم «سریع و خشن ۹» در این نمایش حضور داشته باشند.

«سریع و خشن ۹» هم اکنون در گیشه بین المللی در حال اکران است و قرار است از ۲۵ جولای در آمریکا نیز اکران شود. 

«تری فرمو» مدیر جشنواره کن پیش از این، از اولین نمایش یک فیلم بلاک باستر در جشنواره کن خبر داده بود و انتظار می رفت این فیلم در جریان نشست خبری جشنواره کن در تاریخ سوم جولای معرفی شود و فقط به خبرنگاران اعلام کرده بود که این فیلم «زمانی برای مردن نیست» (قسمت جدید جیمز باند)، «تل ماسه» و یا «داستان وست ساید» نیست. 

چندین فیلم آمریکایی اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره امسال کن تجربه می کنند که شامل فیلم پرستاره «گزارش فرانسوی» ساخته «وس اندرسون»، «آب ساکن» به کارگردانی «تام مک کارتی»، «روز پرچم» از «شان پن»، «موشک سرخ» ساخته «شین بیکر»، مستند جدید «جان اف کندی: آنسوی آینده» از «الیور استون» و مستند «زیرزمین مخملی»  از «تاد هینس» می شود. 

طبق اعلام پیشین امسال «جودی فاستر» بازیگر آمریکایی برنده اسکار، نخل طلایی افتخاری جشنواره کن را در مراسم افتتاحیه دریافت خواهد کرد. 

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن نیز از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) و با حضور «اسپایک لی» کارگردان آمریکایی به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

ایسنا 

۱۴۰۰/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...