نسخه چاپی

مفتی سوریه: تغییر نظام با زور ممكن نیست

مفتی سوریه تاكید كرد: سوریه به بركت همبستگی و همكاری ملتش در برابر دشمنان خود قدرتمند باقی خواهد ماند.

به گزارش نما،ایسنابه نقل از سایت شبکه المنار لبنان، احمد بدرالدین حسون، مفتی سوریه اعلام کرد: سوریه به برکت همبستگی مردم و همکاری و عشق‌شان به یکدیگر تا ابد کشوری قوی در برابر دشمنانش و نیز مانند سپری محکم برای امت اسلامی و عربی خواهد بود.

وی افزود: تبلیغات و توطئه‌هایی که توسط رسانه‌ها بر ضد سوریه آغاز شد، تنها هدفش نابودی و تقسیم سوریه و گسترش ظلم در این کشور است.

مفتی سوریه همچنین با بیان اینکه شمار زیادی از مردم سوریه در شهرها و استان‌های این کشور قربانی اقدامات تروریستی شده و هزاران کودک آواره شده‌اند، گفت: در روز قیامت عاملان این اقدامات خصمانه و توطئه‌ها باید پاسخگوی خون هزاران شهید سوری باشند و به دلیل آن مجازات شوند.

بدرالدین حسون در ادامه تاکید کرد: کسانی که مدتی است مخالفان سوریه در خارج از این شده‌اند در نهایت وادار خواهند شد که بر سر میز مذاکره حاضر شوند لذا از آنها و کسانی که سلاح حمل می‌کنند می‌خواهم پیش از آنکه مجبور به این کار شوند به پای میز مذاکره بیایند و سلاح‌هایشان را کنار بگذارند چرا که تغییر نظام سوریه به زور ممکن نیست بلکه تنها از طریق مذاکره امکان پذیر است.

مفتی سوریه همچنین از همه گروه‌های مخالف خواست تا به سوریه بازگشته و از درخواست کمک از کشورهایی که در طول تاریخ دشمنی‌شان ثابت شده است، ممانعت کنند.

بدرالدین حسون همچنین گفت: اعتقاد مخالفان خارجی به اینکه کشورهای غربی حامی آنها و در کنارشان هستند اشتباه است چرا که این کشورها تنها هدف‌شان از این اقدامات تضمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

۱۳۹۱/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...