نسخه چاپی

انگیزه‌ قاتل 28 دانش آموز آمریكایی

پلیس فدرال آمریكا امیدوار است با بررسی هارد دیسك رایانه شخصی آدام لانزا به انگیزه‌های قاتل 28 دانش آموز و معلم مدرسه ابتدایی شهر نیوتاون پی ببرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، پلیس فدرال آمریکا امیدوار است با بررسی هارد دیسک رایانه شخصی آدام لانزا به انگیزه‌های قاتل 28 دانش آموز و معلم مدرسه ابتدایی شهر نیوتاون پی ببرد.

به رغم گذشت شش روز از وقوع این جنایت تکان دهنده هنوز انگیزه‌های لانزا برای قتل مادر، دانش آموزان، معلمان و سپس خودکشی خودش نامشخص باقی مانده است.

این هارد درایو که تکه تکه شده در بیرون رایانه شخصی لانزا پیدا شده و به نظر می رسد پلیس برای بازیابی و احیای اطلاعات ذخیره شده در آن کار بسیار دشواری پیش رو داشته باشد. ظاهرا قاتل با این کار تلاش کرده هیچ ردی از خود به جای نگذارد و جلوی افشای انگیزه های خود را بگیرد.

لانزا که با مادرش در شهر نیوتاون در 100 کیلومتری نیویورک زندگی می کرد جمعه گذشته ابتدا گلوله ای به سر وی شلیک کرد و سپس اسلحه کالیبر 223 مادرش از نوع AR-15 و همین طور دو اسلحه نیمه اتوماتیک و مقدار زیادی مهمات را به مدرسه ابتدایی سندی هوک برده و 20 دانش آموز 6 تا 7 ساله وشش نفر از کادر مدرسه را به قتل رساند.

وی سپس در نهایت با شلیک تیری به زندگی خود خاتمه داد.

نکته جالب در مورد این جنایت محدود بودن اطلاعات موجود در مورد شخص قاتل است. مادر وی نیز شخصی توصیف شده که به ندرت در مورد فرزند خود صحبت می کرد. با توجه به این شرایط هارد دیسک تکه تکه شده رایانه لانزا آخرین امید برای پی بردن به نقاط تاریک زندگی اوست.

۱۳۹۱/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...