نسخه چاپی

ایران- كامبوج دیداری بدون مربیان بازی رفت

 ايران- کامبوج ديداري بدون مربيان بازي رفت

دو تیم ملی فوتبال ایران و كامبوج روز جمعه چهارمین دیدار خود را در تاریخ فوتبال دو كشور برگزار خواهند كرد.

به گزارش نما ،تیم ملی فوتبال کشورمان روز جمعه در سومین دیدار مرحله برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف کامبوج می‌شود.تیم ملی کامبوج  در سال ۱۹۳۳ تشکیل و در سال ۱۹۵۳ به عضویت رسمی فیفا در آمد. این تیم در رده 169 رنکینگ فیفا قرار دارد و به آنها رزمندگان آنگکورِ گاو کامبوجی می‌گویند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج که پیشتر با نام جمهوری خمر در مسابقات شرکت می‌کرد تاکنون 3 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. اولین دیدار دو تیم در 17 اردیبهشت سال 1352 در جام ملتهای‌ آسیا برگزار شد که تیم ملی با گلهای صفر ایرانپاک و حسین کلانی حریف خود را شکست داد. دومین دیدار تیم ملی ایران با کامبوج در همان مسابقات و یک هفته بعد برگزار شد که این بار هم ملی‌پوشان فوتبال کشورمان با گلهای ایرانپاک و قلیچ خانی در مقابل تک گل دور سوخوم حریف خود را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.

سومین دیدار دو تیم نیز در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و پیش از کرونا در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار شد که شاگردان مارک ویلموتس با 14 گل حریف خود را شکست دادند. در دیدار رفت دو تیم در این مرحله احمد نوراللهی،سردار آزمون(3 گل) محمد حسین کنعانی‌زادگان،سوئی(گل به خودی)کریم انصاری‌فرد(4گل) محمد محبی(2 گل) مهدی طارمی و مهرداد محمدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان گلزنی کردند.

ایران- کامبوج دیداری بدون مربیان بازی رفت

 در دیدار رفت، علیرضا بیرانوند،مرتضی پورعلی‌گنجی،محمدحسین کنعانی‌زادگان،میلاد محمدی،رامین رضاییان،احمد نوراللهی،احسان حاج‌ صفی،محمد محبی (73 مهرداد محمدی) سردار آزمون (47 مسعود شجاعی)کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی برای تیم ملی به میدان رفتند که از آن ترکیب رضاییان، محمد محبی، مهرداد محمدی و مسعود شجاعی در تیم کنونی حضور ندارند. 

دیدار دو تیم روز جمعه در شرایطی برگزار می‌شود که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار رفت مارک ویلموتس بود اما این مربی جای خود را به اسکوچیچ داده است.در تیم کامبوج هم فلیکس دالاماس در بازی رفت روی نیمکت این تیم حضور داشت که هوندا بازیکن ژاپنی وی را کمک می‌کرد اما حالا این مربیان از تیم ملی کامبوج جدا شده و جای خود را به ریو هیروز داده‌اند.

دیدار دو تیم از ساعت 19 روز جمعه در ورزشگاه ملی منامه برگزار می‌شود.



منبع:فارس

۱۴۰۰/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...