نسخه چاپی

نقدی:جامعه جهانی برای نجات مردم آمریكا اقدام كند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنچه مورد غفلت است، ملت آمریكا به ویژه كودكان مظلوم و معصوم آمریكایی هستند كه اصلی‌ترین قربانیان رژیم یك درصدی آمریكا هستند و هیچكس در دنیا به فكر آنها نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه فضای مجازی بسیجیان استان زنجان گفت: هر روز اخبار جنایات دولت تروریست‌پرور آمریکا و گروه‌های تروریستی وابسته به آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود و همه ما نگران این جنایات هستیم.

نقدی کشتار روزمره مردم افغانستان، بی گناهان پاکستان، زائران و مردم مؤمن عراق، کودکان مظلوم غزه، بچه های دبستانی سوریه و بسیاری از کشورهای دیگر را یادآور شد و اظهار داشت: کشتار این مظلومین که هر روز آماج حملات آمریکا یا گروه های تروریستی تحت حمایت آمریکا هستند، دل هر آدمی را می لرزاند.

وی با بیان اینکه ما نسبت به این اخبار اندوه‌بار عکس العمل نشان داده، بیانیه می‌دهیم و یا با تظاهرات‌ها از آنان حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آنچه مورد غفلت است، ملت مظلوم آمریکا به ویژه کودکان مظلوم و معصوم آمریکایی هستند که اصلی‌ترین قربانیان رژیم یک درصدی آمریکا هستند و هیچکس در دنیا به فکر آنها نیست.

وی مردم آمریکا را قربانی رژیمی با حاکمیت تعداد انگشت شمار سرمایه داران از خدا بی خبر دانست و تصریح کرد: آنها هیچ ارزشی جز پول را نمی‌شناسند و پول را تنها ارزش می‌دانند و می گویند که باید فروش سلاح گرم و در دسترس بودن آن برای همه اراذل و اوباش آزاد باشد چرا که آنها کارخانه تولید سلاح دارند و نباید فروش اسلحه و سود یک درصدی ها کم شود. فروش سلاح به هرکس و در هرجا باید آزاد باشد تا فروش کارخانجات آقایان بالا برود، حتی اگر به قیمت جان کودکان معصوم آمریکایی تمام شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آنها می‌گویند که انواع کانال‌های تلویزیونی و ماهواره‌های مبتذل، مستهجن و بدآموزی‌های قتل و جنایت در فیلم ها باید آزاد باشد و هیچکس جلوی آنها را نگیرد، چون خودشان صاحب کمپانی های بزرگ فیلم سازی هالیوود هستند و می گویند چون این فیلم های شهوت انگیز فروش خوبی دارند باید رایج باشد و هیچ محدودیت اخلاقی نباید مانع نشر فیلم های شهوت انگیز، خشن و قاتل پرور باشد ولو اینکه موجب تحریک جوانان و تبدیل آنان به عناصر خطرناک و غیرقابل کنترل شود.

وی اخلاق، انسانیت و کرامت انسان ها را موضوعی کاملاً بی اهمیت از نظر حاکمان آمریکا دانست و اظهار داشت: آنچه مهم است سود اقتصادی بیشتر سرمایه داران یک درصدی از فروش این فیلم های بدآموز است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به نوع نگاه آمریکایی‌ها نسبت به حقوق بشر اشاره کرد و تصریح کرد: از نگاه این حاکمان، جلوگیری از انتشار فیلمهای فاسد، خشن و جنایت افزا خلاف حقوق بشر است ولی ترور روزمره زائران عتبات مقدسه در عراق و سوریه و نشر فیلم‌های بدآموز آدمکشی، فساد و قتل عین حقوق بشر است.

وی به غفلت همگانی از مظلومیت مردم آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: درست است که امروز نجات مردم فلسطین در صدر ضرورتهای حرکت بیداری اسلامی است، اما از آزاد کردن مردم آمریکا نیز نباید غافل شد و جامعه جهانی باید برای آزادی و نجات مردم مظلوم آمریکا به ویژه نوجوانان و کودکان معصوم آمریکا قیام کنند.

نقدی بر عدم صلاحیت رژیم آمریکا که پشتیبان اصلی فروشندگان سلاح و حامی اصلی سازندگان فیلم های خشن و شهوت انگیز است برای حکومت بر سیصد میلیون مردم مظلوم تاکید کرد و ادامه داد: جنایات رژیم آمریکا در حق کودکان، محدود به کشتار روزمره آنان توسط جانیان و تروریست های تربیت شده در مکتب لیبرال دموکراسی نمی باشد.

نقدی با استناد به اخبار و آمار موثق از مراکز رسمی آمریکا اظهار داشت: تعداد کودکان بی خانمان آمریکا طی پنج سال گذشته دو برابر شده است و در آمریکا بیش از یک میلیون کودک بی خانمان هستند که حتی اگر تروریستی هم نباشد، خود به خود تعداد زیادی از آنان در سرما می میرند.

۱۳۹۱/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...