نسخه چاپی

دختران سوخته پیرانشهری در صورت لزوم به خارج اعزام می‌شوند

نماینده پیرانشهر و سردشت در خانه ملت گفت: در نشست مشترك كمیته منتخب رئیس مجلس با وزیر آموزش و پرورش مقرر شد تمام هزینه‌های درمانی این دانش‌آموزان آسیب دیده در پیرانشهر توسط وزارت آموزش و پرورش تأمین شود و چنانچه این حادثه‌دیدگان نیاز به اعزام به خارج از كشور داشته باشند تمام اقدامات در این ارتباط صورت گیرد.

به گزارش نما،رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه کمیته ویژه پیگیری حادثه مدرسه شین‌آباد با وزیر آموزش و پرورش،‌گفت: در این جلسه مقرر شد تا اوایل هفته آینده اعضای کمیته به همراه یک تیم فوق‌تخصص پزشکی به آذربایجان شرقی سفر کرده و آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان دبستان روستای شین‌آباد مورد ارزیابی تیم فوق تخصص قرار گیرد.

وی افزود: در جلسه مطرح شد که تمام هزینه‌های درمانی این حادثه‌دیدگان توسط وزارت آموزش و پرورش تأمین شود و چنانچه این حادثه‌دیدگان نیاز به اعزام به خارج از کشور داشته باشند تمام اقدامات در این ارتباط صورت گیرد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت اظهار داشت: همچنین این موضوع مطرح شد که مستمری برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شود و آینده آنان در زمینه اشتغال مورد توجه قرار گیرد و سهمیه‌ ویژه‌ای برای استخدام آنان در نظر گرفته شود؛ همچنین مقرر شد تا برای این حادثه‌دیدگان امتیازاتی همچون امتیازات ایثارگران در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن گلایه از رئیس‌جمهور، خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد با خانواده‌های جان‌باختگان تیراندازی در آمریکا ابراز همدردی کرد و طی پیامی به بازماندگان تسلیت گفت: و این در حالی است که هیچ ابراز همدردی از سوی رئیس‌جمهور با حادثه‌دیدگان مدرسه شین‌آباد و خانواده‌های آنان از سوی رئیس‌جمهور صورت نگرفت.

۱۳۹۱/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...