نسخه چاپی

جعفری در گفتگو با نما:

مشاركت حداقلی در انتخابات سیگنالی مثبت برای دشمنان است/ دشمن چشم دیدن ایران قوی را ندارد

مشارکت حداقلي در انتخابات سيگنالي مثبت براي دشمنان است/ دشمن چشم ديدن ايران قوي را ندارد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مشاركت در انتخابات پیش از اینكه سیگنال منفی برای حكمرانان و نهادهای حكومتی باشد، سیگنال مثبت برای دشمنان است.


قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار نما درباره ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: در روز چهاردهم خرداد رهبر معظم انقلاب تعبیر خوبی داشتند. ایشان گفتند که اصلی‌ترین بنیانی که حضرت امام خمینی(ره) به یادگار گذاشته‌اند خود نظام جمهوری اسلامی است و مابقی موارد ذیل نظام جمهوری اسلامی قابل تعریف است. برخی از مردم به خاطر شرایط اقتصادی و معیشتی نسبت به مشارکت در انتخابات مردد هستند، اما آیا واقعاً مشکلات کنونی را که ناشی از مسائل مدیریتی است، باید پای تمام نظام نوشت؟ امام خمینی(ره) فرمودند که چه من در میان شما باشم چه در میان شما نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد؛ لذا امروز زمان آن است که با انتخاب صحیح خود و مشارکت حداکثری اجازه ندهیم نااهلان بر اداره کشور مسلط شوند.

وی گفت: اگر مردم انتخاب صحیحی داشته باشند بسیاری از مشکلات کشور قابل حل است. همه ما می‌دانیم که دشمنان ما به‌دنبال این هستند تا این کشور را تضعیف کنند، اما اگر پای صندوق‌های رای حاضر نشویم نه‌تنها مشکلات کشور حل نخواهد شد، بلکه بر مشکلات افزوده هم می‌شود. عدم مشارکت ما در روز ۲۸ خرداد طمع دشمنان را تشدید خواهد کرد؛ بنابراین عقل حکم می‌کند با انتخاب آگاهانه مانع طمع‌ورزی‌های دشمنان شویم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از نظر رهبر انقلاب اسلامی هم مشارکت مهم است و هم انتخاب آگاهانه؛ زیرا این دو مکمل یکدیگرند. به همان مقدار که ما می‌دانیم عدم مشارکت پر از ضرر و زیان است به همان مقدار هم می‌دانیم مشارکت آگاهانه در انتخابات سود و منافع بسیاری برای کشور در پی دارد.

جعفری معتقد است؛ فرصت خوبی برای تغییر در کشور به وجود آمده و بهتر است که مردم از این فرصت به خوبی استفاده کنند و فرصت انتخابات را از دست ندهند.

وی با بیان اینکه عدم مشارکت در انتخابات پیش از اینکه سیگنال منفی برای حکمرانان و نهادهای حکومتی باشد، سیگنال مثبت برای دشمنان است ، گفت: دشمن مشارکت حداقلی مردم در انتخابات را سیگنالی مهم و مثبت برای تضعیف نظام تلقی می‌کند. آنها می‌گویند که ایران باید ویرانستان شود و می‌گویند ایرانی که ۸۵ میلیون جمعیت دارد یک ایران قدرتمند است و توانمندی آن برای دشمنان خطرناک است

۱۴۰۰/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...