نسخه چاپی

همتی در گفتگو با نما:

قهر با صندوق رأی چاره مشكلات اقتصادی نیست

قهر با صندوق رأي چاره مشکلات اقتصادي نيست

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:چاره كار قهر كردن با صندوق‎‌های رأی نیست، بلكه مردم می‌توانند با حضور گسترده و شركت پر‌شور در انتخابات، یك نامزد اصلح را از میان كاندیداها انتخاب كنند كه این مشاركت و رأی درست، موجب تغییردر وضعیت معیشتی آنها می‌شود.

حسن همتی درگفتگو با خبرنگارنما، در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: قهر مردم با صندوق‌های رأی، تبعات خوبی برای اقشار مختلف جامعه ندارد و در آینده نیز مردم از عواقب آن در امان نخواهند بود.

 وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری امسال با توجه به شرایط بین‌الملی و داخلی ازحساسیت‌های ویژه‌ای نسبت به سال‌های اخیر برخوردار است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مردم جامعه می‌خواهند با رأی ندادن اعتراض خود را نسبت به وضع موجود بیان کنند، درواقع به خود و سرنوشت‌شان ظلم کرده‌اند.

 همتی با اشاره به اینکه که دولت یازدهم و دوازدهم به وعده‌های خودعمل نکرده و مردم از دولت حسن روحانی ناراضی هستند، ادامه داد: چاره کار قهر کردن با صندوق‎‌های رأی نیست، بلکه مردم می‌توانند با حضور گسترده و شرکت پر‌شور در انتخابات، یک نامزد اصلح را از میان کاندیداها انتخاب کنند که این مشارکت و رأی درست، موجب تغییردر وضعیت معیشتی آنها می‌شود.

 وی دررابطه با آثار و نتایج مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رأی، موجب تقویت جمهوریت نظام و نشان‌گر پشتوانه قوی جمهوری اسلامی ایران است و تبلیغات بیگانگان را که از خارج از کشور سرچشمه می‌گیرد خنثی خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد، کاری از پیش ببرند.

 نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس یازدهم گفت: قطعاً مردم با حضور پررنگ خود، مشروعیت نظام را افزایش می‌دهند و ثابت می‌کنند به نظام سیاسی کشورشان علاقه‌مندند و پشتیبان آن خواهند بود و حساب نظام را از حساب دولت جدا خواهند کرد و عرصه انتخابات را فرصتی ویژه برای تغییرات مهم و سازنده در ساختار قوه مجریه تلقی می‌کنند.

 همتی اظهار داشت: کسانی‌که مردم را ترغیب به عدم مشارکت در انتخابات می‌کنند، انسان‌های بی‌ریشه و دروغگویی هستند که به قول‌ها و وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و برای خود و سرنوشت کشورشان ارزش قائل نیستند و به‌دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه هستند.

 او با اشاره به تبلیغات منفی برخی جناح‌های سیاسی که نامزدهای انتخاباتی آنها مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفته است، عنوان کرد: اگر امروز نامزدی مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفته است ربطی به جناح‌های مختلف سیاسی ندارد، بلکه عملکرد آنها مورد تأیید این شورا قرار نداشته است. احزابی که مدام تحریم انتخابات و تخریب شورای نگهبان را در دستورکار قرار داده‌اند، احزاب دلسوز کشور و مردم نیستند، بلکه اینها از اینکه قدرت را از دست بدهند و مردم از آنها رویگردان شوند، نگران هستند.

    
    
    


    
    



۱۴۰۰/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...